کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نخستین آیفون 5G در سال 2021 عرضه می‌شود


کد خبر : ۵۸۹۵۲پنجشنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶:۲۶۲۲۰۴ بازدید

اگرچه در سال 2019 بسیاری از گوشی‌سازهای اندرویدی نخستین گوشی‌های ۵G خود را روانه‌ی بازار می‌کنند، اما اپل برای این تکنولوژی عجله‌ی زیادی ...
نخستین آیفون 5G در سال 2021 عرضه می‌شودنخستین آیفون 5G در سال 2021 عرضه می‌شود

اگرچه در سال 2019 بسیاری از گوشی‌سازهای اندرویدی نخستین گوشی‌های ۵G خود را روانه‌ی بازار می‌کنند، اما اپل برای این تکنولوژی عجله‌ی زیادی ندارد. در ابتدا گفته می‌شد اولین آیفون ۵G در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود که ظاهرا برای بهره‌گیری از این گجت باید زمان بیشتری منتظر بمانیم.

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، برای استفاده از آیفون ۵G باید تا سال ۲۰۲۱ منتظر بمانیم. به‌نظر می‌رسد این مشکل به خاطر چالش‌های مربوط به تامین مودم‌های ۵G پدید آمده که دلیل آن هم به عوامل مختلفی برمی‌گردد. یکی از این عوامل، درگیری بین اپل و کوالکام است که در نهایت منجر به توقف استفاده از قطعات کوالکام در گوشی‌های اپل شده است.

همچنین ظاهرا مودم‌های ۵G شرکت اینتل برای آیفون‌های ۲۰۲۰ آماده نخواهند شد و در این گزارش آمده که اپل تمایل چندانی به استفاده از مودم‌های سامسونگ و مدیاتک ندارد. با توجه به این شرایط، اپل برای آیفون‌های ۲۰۲۰ یا باید از مودم‌های اختصاصی استفاده کند یا اینکه عرضه آیفون ۵G را یک سال عقب بیندازد.

روی هم رفته، این اولین باری نیست که اپل برای روی آوردن به تکنولوژی جدید با طمأنینه عمل می‌کند و به‌عنوان مثال می‌توانیم به تکنولوژی ۴G هم اشاره کنیم که شاهد رویکرد مشابه اپل بودیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها