کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اپل پروژه تولید شارژر بی‌سیم را متوقف کرد


کد خبر : ۵۸۹۰۵شنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹:۱۲۸۲۰۹ بازدید

شرکت اپل، تولیدکننده آیفون و ساعت مچی اپل واچ در خبری بر خلاف رویه معمول خود اعلام کرده پروژه تولید صفحه‌ای که قرار بود بدون نیاز به ...
اپل پروژه تولید شارژر بی‌سیم را متوقف کرداپل پروژه تولید شارژر بی‌سیم را متوقف کرد

شرکت اپل، تولیدکننده آیفون و ساعت مچی اپل واچ در خبری بر خلاف رویه معمول خود اعلام کرده پروژه تولید صفحه‌ای که قرار بود بدون نیاز به سیم باتری محصولات این شرکت را شارژ کند متوقف خواهد کرد.

اپل درباره جزئیات و چرایی لغو این پروژه توضیحی ارایه نکرده است اما آن طور که گفته می‌شود مهندسان این غول فناوری نتوانسته‌اند بالا رفتن حرارت صفحه این شارژر را کنترل کنند.

اپل پروژه تولید این صفحات را که "اِیرپاور" نام‌‎گذاری شده بود را در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد.

در آن زمان این پروژه برای بسیاری یک رویای ناممکن محسوب می‌شد. این که ساعت و تلفن همراه خود را بدون نیاز به سیم بتوانند یکجا شارژ کنند. رویایی که به نظر می‌رسد فعلا برای محصولات اپل "ناممکن" باقی خواهد ماند.

اپل تصریح کرده: "پس از تلاش فراوان، ما نتیجه گرفتیم که ایرپاور نمی‌تواند استاندارهای لازم را کسب کند و تصمیم گرفتیم این پروژه را متوقف کنیم."

اگر چه در هنگام رونمایی از این پروژه ایرپاور سر و صدای فراوانی برپا کرد اما شایعات درباره ناموفق پیش رفتن این پروژه در طول یک سال گذشته بارها طرح شده بود.

به ویژه وقتی در مراسم سال گذشته رونمایی از محصولات جدید اپل خبری از ایرپاور نبود این شایعات قوت بیشتری گرفت.

دن ریچیو، رئیس بخش مهنسی سخت‌افزاری اپل طی بیانیه‌ای به بی‌بی‌سی گفت: "ما از همه مشتریان و کسانی که منتظر این محصول بودند پوزش می‌خواهیم. ما همچنان به آینده فناوری بی‌سیم معتقدیم و متعهد به تحقق آن باقی خواهیم ماند."

لغو پروژه ساخت ایرپاور ممکن است بروی فروش هدفون بی‌سیم اپل "ایرپاد" تاثیر منفی بگذارد چرا که اپل بخشی مهمی از تبلیغ این گوشی‌های بی‌سیم را بروی قابلیت استفاده آنها با ایرپاور متمرکز کرده بود.

این در حالی است که رقبای اپل، یعنی سامسونگ و هووای مدتی است که شارژرهای بی‌سیم خود را به بازار عرضه کرده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها