کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

همراه اول و ایرانسل یکی شدند


کد خبر : ۵۸۸۰چهارشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰:۰۹۴۸۹۶ بازدید

معاون وزیر ارتباطات در بهره‌برداری از فاز نهایی رومینگ ملی گفت: تا پایان هفته مشکلات رومینگی 2 اپراتور همراه اول و ایرانسل که هرکدام به ترتیب درخواست ...

رومینگ ایرانسل و همراه اول تا پایان هفته تکمیل می‌شود

معاون وزیر ارتباطات در بهره‌برداری از فاز نهایی رومینگ ملی گفت: تا پایان هفته مشکلات رومینگی 2 اپراتور همراه اول و ایرانسل که هرکدام به ترتیب درخواست پوشش‌دهی 130 و 9 هزار نقطه را از دیگری داشته‌اند، حل می‌شود.

علی‌اصغر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مراسم بهره‌برداری از فاز نهایی رومینگ ملی بین همراه اول و ایرانسل با اشاره به اینکه رومینگ بین این 2 اپراتور تا پایان هفته تکمیل می‌شود، اظهار کرد: با این طرح مشترکانی از این 2 اپراتور که در برخی مناطق آنتن‌دهی نداشته باشند، می‌توانند از شبکه یکدیگر استفاده کنند. وی ادامه داد: بر مبنای این طرح 1169 شهر و 7 هزار کیلومتر از جاده‌های اصلی، فرعی و ریلی تحت پوشش رومینگ اپراتورها قرار می‌گیرند که این موضوع از دیروز بین 2 اپراتور اجرایی شده و تاکنون بین 1000 تا 2000 مشترک از خدمات اپراتور مقابل استفاده کرده‌اند. او با اشاره به اینکه کامل شدن رومینگ بین همراه اول و ایرانسل کمی زمانبر است، گفت: همراه اول از سوئیچ‌های توزیع شده استفاده می‌کند و از این نظر تا جداول سوئیچ‌ها به‌روزرسانی شود کمی زمان خواهد برد؛ از دوشنبه گذشته 200 تا 300 مشترک همراه اول با رومینگ از شبکه ایرانسل استفاده کرده‌اند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها