کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واکنش سردار مهماندار به ویدئوی کتک خوردن یک زن از افسر راهور + فیلم


کد خبر : ۵۸۷۷۰یکشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹:۳۲۳۴۰۰ بازدید

سردار محمدرضا مهماندار در نشست خبری خود با بیان اینکه ظرفیت معابر و تعداد خودرو در ترافیک شهری در اختیار پلیس نیست، گفت: بیش از 4 میلیون خودرو در تهران شماره گذاری شده است، علاوه بر آن پیش بینی می شود بالغ بر یک میلیون خودرو وارد تهران می شود.

سردار محمدرضا مهماندار در نشست خبری خود با بیان اینکه ظرفیت معابر و تعداد خودرو در ترافیک شهری در اختیار پلیس نیست، گفت: بیش از 4 میلیون خودرو در تهران شماره گذاری شده است، علاوه بر آن پیش بینی می شود بالغ بر یک میلیون خودرو وارد تهران می شود.

وی ادامه داد: 500 هزار دستگاه خودرو از کرج وارد تهران می شود. همچنین استفاده بیش از حد خودرو شخصی و تک سرنشین یکی از مهمترین مشکلات ما در ترافیک شهر تهران است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: روازنه در تهران 20 میلیون سفر انجام می شود که از این تعداد سفر سهم خودروهای تک سرنشین و شخصی 40 درصد و سهم خودروهای عمومی 60 درصد در جابجایی مسافر نقش دارند، اما باید توجه داشت در ساعات پیک ترافیکی خودروهای شخصی که اغلب تک سرنشین هستند 67 درصد سطح معابر را اشغال می کنند.

سردار مهماندار تصریح کرد: تامین زیرساختهای لازم و توسعه حمل و نقل عمومی می تواند در کاهش ترافیک موثر باشد همچنین باید تسهیلات لازم برای ترغیب مردم از استفاده از حمل و نقل عمومی صورت بگیرد. همانطور که گفتم تعداد خودرو و ظرفیت معابر در اختیار پلیس نیست اما آنچه در اختیار پلیس است انضباط بخشی و برخورد با تخلفات ساکن است که باعث ایجاد گلوگاه و ترافیک می شود. هر واحد تاخیر که در ترافیک ایجاد می شود 5 برابر زمان سفر شهروندان را در ترافیک را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باعث ترافیک می شود خرابی خودروها در بزرگراهها است از همین وجود یک سازمان در شهرداری تهران درخصوص این مورد لازم و ضروری است و باید سازمانی با عنوان سازمان خدمات بزرگراهی در شهرداری تهران ایجاد شود تا در چنین مواقعی به پلیس کمک کند البته در حال حاضر بخش خصوصی عهده دار این کار است اما لازم است بخش دولتی و حاکمیتی نیز در این بخش حضور داشته باشد.

وی درباره انتشار کلیپی درباره کتک زدن زنی توسط یک مامور راهنمایی و رانندگی که سرباز افسر وظیفه است، ادامه داد: همه کارکنان راهنمایی و رانندگی افراد زحمت کشی هستند و همه ما یک نمونه از فعالیت آنها را در طرح ترافیک پنجشنبه و جمعه آخر سال دیدیم. براساس برآوردها 4.5 میلیون سفر در این دو روز اتفاق افتاده است.

او ادامه داد: ما از هیچ رفتار خشونت آمیزی طرفداری نمی کنیم و هر کسی در مجموعه ما هر مقامی داشته باشد، اگر رفتار نامناسبی داشته باشد حتما برخورد می کنیم، در خصوص این ماجرا نیز دستور ویژه از فرماندهی نیروی انتظامی و سردار رحیمی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ صادر شده است.

سردار مهماندار خاطر نشان کرد: تحقیقات لازم از شاهدان این ماجرا در حال انجام است البته در این فیلم این فرد خانم نیست بلکه یک آقا با موهای بلند است که با مامور باهم زد و خورد دارند که البته این آقا ربطی به ماجرا نداشته و مداخله می کند و درگیری ایجاد می شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها