کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خروج سوزوکی ویتارا از جاده‌های ایران


کد خبر : ۵۸۷۱۹شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹:۵۲۸۵۴۶ بازدید

اثرگذاری تحریم‌ها بر حضور خودروسازان در ایران، تنها به رنو، پژو، فولکس‌واگن و... منحصر نمی‌شود؛ در ماه‌های اخیر شاهد کاهش فعالیت خودروسازان ...
خروج سوزوکی ویتارا از جاده‌های ایرانخروج سوزوکی ویتارا از جاده‌های ایران

اثرگذاری تحریم‌ها بر حضور خودروسازان در ایران، تنها به رنو، پژو، فولکس‌واگن و... منحصر نمی‌شود؛ در ماه‌های اخیر شاهد کاهش فعالیت خودروسازان چینی در بازار بوده‌ایم و اکنون خبر می‌رسد سوزوکی نیز به همکاری خود با بزرگترین خودروساز ایران پایان داده است.

شرکت سوزوکی ژاپن که با همکاری ایران‌خودرو در سایت خراسان اقدام به تولید خودروی سوزوکی گرندویتارا می‌کرد اینک از پایان همکاری خود با طرف ایرانی خبر داده است. سوزوکی که با ارائه نسخه گرند‌ویتارا سالیان زیادی در ایران فعالیت داشت پس از برجام نیز سطح روابط خود را افزایش داد و در همین راستا تعدادی سوزوکی‌ویتارای نسل جدید نیز توسط ایران‌خودرو تولید و روانه بازار شد. اما اینک از ایران‌خودرو خبر می‌رسد که با فشار تحریم، این شرکت نیز پس از رنو اقدام به قطع همکاری با خودروساز ایرانی کرده و به‌دلیل نبود قطعات، دیگر امکان تولید آن در ایران وجود ندارد. ایران‌خودرو نیز در اطلاعیه‌ای به نمایندگی‌های خود اعلام کرد خودروی جایگزین برای مشتریان در نظر گرفته شود. هایما S7 یکی از خودروهای جایگزین در این طرح اعلام شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها