کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آینده آستون مارتین


کد خبر : ۵۸۶۶۸چهارشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵:۴۷۳۰۰۹ بازدید

آستون مارتین مجموعه‌ای از مدل‌های آینده خود را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. این کارخانه با همکاری تیم فرمول یک ردبول در سه سال آینده ...
آینده آستون مارتینآینده آستون مارتین

آستون مارتین مجموعه‌ای از مدل‌های آینده خود را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. این کارخانه با همکاری تیم فرمول یک ردبول در سه سال آینده ماشین‌هایی را به بازار عرضه خواهد کرد که قوی‌ترین مدلهای فراری، مک‌لارن و پورشه را به چالش می‌کشد.

آستون مارتین والکری، اولین مدل از این سری محصولات آستون مارتین است که دو سال پیش رونمایی شد و تولید آن با قیمت دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار (حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار دلار ) از امسال آغاز می‌شود.

کارخانه انگلیسی هفته گذشته از کانسپت تازه‌ای به نام AM-RB 003 رونمایی کرد. مارک رایخمن، مدیر طراحی آستون مارتین در توصیف این ماشین می‌گوید: "اگر والکری بهترین بهترین‌ها باشد، 003 بهترین با قیمت یک میلیون پوند است."

003 موتور شش سیلندر هیبرید دارد که بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند آستون مارتین می‌گوید ماشینی که به ژنو آورده تقریبا ۹۰ درصد شبیه به محصولی است که به مشتری تحویل داده خواهد شد.

تولید 003 از سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد و تنها ۵۰۰ دستگاه از این ماشین ساخته می‌شود.

محصول دیگری که آستون مارتین در فرم یک کانسپت معرفی کرد هم موتور وسط است. ونکوییش ویژن (Vanuqish Vision) پیشنهاد ارزان‌تر آستون مارتین به علاقه‌مندان به سرعت است که از سال ۲۰۲۲ به بازار خواهد آمد.

این ماشین با مدلهایی نظیر فراری ۴۸۸ و مک‌لارن ۷۲۰ اس رقابت می‌کند و قیمتی حدود ۲۵۰ هزار پوند (حدود ۳۲۵ هزار دلار) خواهد داشت.

آستون مارتین دو سال است که روی این پروژه کار می‌کند و قرار است ماشین را به موتور شش سیلندر جدیدش مجهز کند.

اطلاعات فنی زیادی درباره ونکوییش منتشر نشده اما انتظار می‌رود بیش از ۷۰۰ اسب بخار نیرو داشته باشد. آستون مارتین می‌گوید این ماشین را فقط برای رانندگی در پیست نساخته و می‌توان با آن به راحتی در شهر رانندگی کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها