کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مخلان امنیت چهارشنبه آخر سال در عید مهمان پلیس خواهند بود


کد خبر : ۵۸۶۵۱چهارشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷:۴۳۳۴۴ بازدید

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: افرادی که دست به شرارت و اقدامات مخل امنیت در چهارشنبه آخر سال بزنند دستگیر شده و عید نیز مهمان پلیس خواهند شد.

 سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه همایش روسا و فرماندهان انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد پلیس در چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: نزدیک به ۷۰ نفر از کسانی که اقدام به تهیه توزیع و فروش مواد محترقه خطرناک کرده‌اند دستگیر شده‌اند و ۱۶ میلیون از انواع و اقسام مواد آسیب‌زا کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس  با هماهنگی دستگاه قضایی با قدرت و اقتدار با کسانی که بخواهند به آسایش و آرامش مردم آسیب برسانند و با استفاده از مواد محترقه آسیب‌زا و صداهای مهیب آرامش روحی و روانی آنها را دچار اختلال کنند برخورد خواهد کرد.

عالی ترین مقام انتظامی پایتخت اعلام کرد: افرادی که دست به شرارت و اقدامات مخل امنیت در چهارشنبه آخر سال بزنند دستگیر شده و عید نیز مهمان پلیس خواهند شد و همچنین کسانی که با خودروهای خود بر ضد انضباط و امنیت اقدام کنند خودروهایشان توقیف شده و در ایام عید نوروز نیز در توقیف پلیس خواهد ماند.

وی به پلمب چند انبار محتوی مواد محترقه پرداخت و گفت: واحدهای صنفی نیز که مواد محترقه غیر مجاز را ارائه کنند پلمب خواهند شد.

سردار رحیمی با تاکید بر این مطلب که پلیس مخالف شادی مردم نیست اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت و برخورد با برهم زنندگان آرامش مردم در دستور کار پلیس است.

وی به تخریب یک باب منزل در بازار تهران و مصدومیت چهار نفر به دلیل ساخت مواد محترقه پرداخت و گفت: خانواده‌ها در این خصوص باید نظارت کامل را داشته باشند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها