کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیفون‌ نسل جدید در پاییز سال 2019 رونمایی خواهد شد


کد خبر : ۵۸۶۰۳سه شنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹:۰۲۵۴۰۸ بازدید

آیفون XI Max به دوربین اصلی سه گانه مجهز خواهد بود.
آیفون‌ نسل جدید در پاییز سال 2019 رونمایی خواهد شدآیفون‌ نسل جدید در پاییز سال 2019 رونمایی خواهد شد

 آیفون های جدید که پاییز سال 2019 رونمایی خواهند شد مجهز به دوربین اصلی سه گانه خواهد بود. یکی از قابل پیش بینی‌ترین تغییرات در آیفون جدید، دوربین سه گانه خواهد بود که اپل بدین ترتیب می‌خواهد به رقبای خود سامسونگ و هواوی برسد.

انتظار میرود که تولیدکنندگان آمریکایی در سال 2020 آیفون های نسل جدید مجهز به سیستم پیچیده دوربین سه گانه را رونمایی کنند.

چینش دو لنز این ماژول سه گانه شبیه به Xs Max خواهد بود به طوری که یک لنز اصلی و یک لنز تله فوتو وجود خواهند داشت. لنز سوم، یک سنسور فوق عریض خواهد بود که وظیفه آن، ثبت و ضبط زوایای عریض است که احتمالا امکان زوم بیشتر را نیز در اختیار کاربر قرار میدهد. همچنین از طریق لنز سوم، نرم افزار دوربین اپل این امکان را دارد که در صورت حرکت ناگهانی سوژه در تصویر، با کمک دیتاهای جمع آوری شده توسط این لنز، تصویر یا ویدئو را ترمیم کند.

قابلیتی که شامل حال تمام آیفون های سال 2019 خواهد شد، احتمالا بروزرسانی سنسورهای Face ID همراه خواهد بود. تمرکز اپل در سال 2020، بر روی دوربین های سه بعدی است. آیفون سال 2019 اپل به دوربین اصلی با قابلیت سه بعدی مجهز خواهد بود که توانایی اسکن هر چیزی را تا فاصله 4.5 متری از دستگاه دارد. در حالی که سیستم Face ID اپل میتواند سوژه ها را از فاصله 25 تا نهایتا 50 سانتی متری اسکن کند.ممکن است آیپد پرو سال 2020، اولین محصول اپل باشد که از این ویژگی بهره مند می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها