کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی هنوز سال‌ها با سردار سلیمانی کار دارد


کد خبر : ۵۸۵۸۱سه شنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶:۳۳۶۷۲ بازدید

فرماندهی کل قوا به سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی نشان «ذوالفقار» اهداء کرد

فرماندهی کل قوا به سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی نشان «ذوالفقار» اهداء کرد

به گزارش خبرآنلاین، بخش مهم صحبتهای آیت الله خامنه ای در مراسم اعطای نشان عالی ذوالفقار به فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بدین شرح است:

آن چیزهایی که در دست و بال ما است -چه تشکّر زبانی‌مان، چه تشکّر عملی‌مان، چه نشانمان، چه درجه‌ای که می‌دهیم- چیزهایی است که بر حسب محاسبات مادّیِ دنیایی قابل ذکر است امّا بر حسب محاسبات معنوی و الهی قابل ذکر نیست. الحمدلله همه‌ی شماها این مجاهدت‌ها را کردید، تلاش کردید. الحمدلله خدای متعال به این برادر بسیار عزیزمان -آقای سلیمانی هم توفیق داده. ایشان بارها، بارها، بارها جان خودشان را در معرض تهاجم دشمن قرار داده‌اند، در راه خدا، برای خدا و مخلصاً لِلّه؛ و مجاهدت کرده‌اند. ان‌شاءالله خدای متعال به ایشان اجر بدهد و تفضّل کند و زندگی ایشان را با سعادت، و عاقبت ایشان را با شهادت قرار بدهد، البتّه نه حالا. هنوز سال‌ها جمهوری اسلامی با ایشان کار دارد. امّا بالاخره آخرش ان‌شاءالله شهادت باشد. ان‌شاءالله مبارکتان باشد.

گفتنی است، نشان ذوالفقار از جمله نشان‌های عالی نظامی است که به پاس رشادت‌ها و موفقیت در فرماندهی از سوی فرمانده معظم کل قوا اعطا می‌شود. سرلشکر قاسم سلیمانی اولین فرماندهی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مفتخر به دریافت این نشان شده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها