کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اسپانسر برنامه ماه عسل , یک موسسه بدون مجوز !


کد خبر : ۵۸۵۳سه شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲:۳۷۱۲۲۴۶ بازدید

تنها موسسه اعتباري كه دستور بانك مركزي مبني بر عدم استفاده از نام ائمه را پس از گذشت بيش از يكسال اجرايي نكرده و هنوز هم موفق به اخذ ...

 در حالی که بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری اسامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مجوز دار را در سایت خود درج کرده است رسانه ملی در اقدامی عجیب اين موسسه اعتباري را اسپانسر برنامه پربيننده شبكه سوم كرده و بانك مركزي نيز هنوز واكنشي به اين موضوع نشان نداده است. 

اين در حالي است كه بسياري از مردم خبري از مجوز دار بودن يانبودن اين موسسه ندارند و به خاطر پخش اسم اين موسسه به آن اطمنيان مي كنند. حال سوال اینجاست چگونه رسانه ملی با بینندگان میلیونی خود در بهترین و پربیننده ترین ساعت اقدام به تبلیغات یکی از موسسات فاقد مجوز می کند. 

بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بارها در اطلاعیه های خود از سازمان ها و نهاد های در جریان تبلیغات تلویزیونی و محیطی خواسته که قبل از پذیرش تبلیغات از این نهاد استعلام گرفته و اجازه ندهند بانک و موسسه فاقد مجوز در رسانه ها تبلیغ کنند. 

البته این برای نخستین بار نیست که تخلفات اینچنینی در تبلیغات دیده می شود و در سال ها دور و نزدیک شاهد چنین تخلفاتی از سوی سایر نهادها و سازمان ها شاهد بوده ایم و حتی در برخی موارد همچنان ادامه داد. 

برخی از موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز با سرمایه گذاری کلان و عظیم در ورزش به قدری بزرگ شده اند که دیگر کسی جلودار آنها نیست. برخی از این موسسات در رشته های جودو، والیبال، هندبال، و ... سرمایه گذاری بسیار داشته و در این راه به موفقیت هایی نیز دست یافته اند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها