کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتخابی مناسب در محدوه 1 میلیون تومان


کد خبر : ۵۸۳۷یکشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹:۴۹۸۹۸۱ بازدید

شرکت سونی عموما در ساخت گوشی‌های هوشمند که در جیب جا شوند و همه نیازهای کاربر را برآورده کنند، فعالیت می‌کند. اما این بار فبلتی با امکانات متوسط ...
انتخابی مناسب در محدوه 1 میلیون تومانانتخابی مناسب در محدوه 1 میلیون تومان

شرکت سونی عموما در ساخت گوشی‌های هوشمند که در جیب جا شوند و همه نیازهای کاربر را برآورده کنند، فعالیت می‌کند. اما این بار فبلتی با امکانات متوسط طراحی و عرضه کرده است که تا اندازه‌ای جای تعجب دارد. 

سونی اکسپریا T2 Ultra، صفحه نمایش 6 اینچ IPS با رزولوشن 720p دارد. این فبلت که در ردیف هوشمندهای رده متوسط دسته‌بندی می‌شود، پردازنده اسنپ‌دراگون 400 با چهار تراشه Cortex-A7 دارد. دوربین T2 Ultra، 13 مگاپیکسل با حسگر Exmor RS و فلاش ال‌ای‌دی است. از دیگر امکانات  این فبلت باید به باتری آن اشاره کرد که 3 هزار میلی آمپر ساعت است. اما چون صفحه نمایش T2 کوچک‌ است و رزولوشن پایینی دارد، میزان شارژدهی خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و در حال حاضر در بازار ایران با گارانتی رسمی حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارد . 

طراحی

این فبلت هوشمند، 165.2×83.8×7.7 میلی‌متر اندازه و حدود 172 گرم وزن دارد. سونی اکسپریا T2 Ultra، ضدآب و ضد گردو غبار نیست اما ارزان‌تر از بردار بزرگ‌تر خود نیز عرضه نشده است. طراحی OmniBalance این دستگاه مشابه طراحی خط تولید اکسپریاها است. البته قاب پشت آن به جای شیشه از پلاستیک ساخته شده است. قسمت جلوی اکسپریا T2 Ultra به طور کامل با صفحه نمایش 6 اینچ پوشانده شده است و قاب پشت آن نیز قابل جابه‌جایی نیست. در دو رنگ سفید یا یاسی نیز موجود است. 


صفحه نمایش

سونی اکسپریا T2 Ultra، صفحه نمایش 6 اینچ با فناوری IPS Triluminos و رزولوشن 720p دارد . تراکم تصویر این نمایشگر، 245 پیکسل در هر اینچ است. این میزان تراکم چندان خوب نیست زیرا تقریبا همه گوشی‌های هوشمند و موفق بازار، بالای 400 پیکسل در هر اینچ تراکم تصویر دارند. صفحه نمایش سونی اکسپریا T2 Ultra با موتور BRAVIA Engine 2 موبایل سونی ارایه شده است و موتور X-Reality جدید را در خود ندارد. این نمایشگر شفافیت، نور و کنتراست تصویر را افزایش می‌دهد و موجب کم شدن نویز تصویر نیز می‌شود. کنتراست و نور نمایشگر بسیار عالی است. بازتولید رنگ‌ها نیز خوب هستند. همه این مسایل دست در دست هم، موجب بهتر شدن کیفیت نمایشگر می‌شوند. زاویه دید آن نیز به لطف ماتریکس IPS بسیار خوب هستند و از همه طرف رنگ‌ها کامل و درست دیده می‌شوند. 


باتری

باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی قبلت اکسپریا T2 Ultra تا 24 ساعت مکالمه 3G یا 1046 ساعت استندبای در حالت 3G را پشتیبانی می‌کند. به ادعای سونی، عمر باتری با یک بار شارژ تا چهار روز مکالمه، وب‌گردی و تماشای ویدئو کافی است. 

پردازنده

فبلت هوشمند سونی اکسپریا T2 Ultra با تراشه اسنپ‌دراگون 400 عرضه شده است. این پردازنده 4 هسته  Cortex-A7 و پردازنده گرافیکی Adreno 305 دارد. رم دستگاه نیز یک گیگابایت است. خوشبختانه، رابط‌کاری T2 Ultra برای خود سونی است و با سیستم‌عامل 4.3 اندروید یعنی آب‌نبات ژله‌ای عرضه شده است که برای این گوشی رده متوسط، بسیار هم خوب هستند.

دوربین 

سونی اکسپریا T2 Ultra از دوربین استاندارد 13 مگاپیکسل با حسگر Exmor RS استفاده می‌کند. این دوربین شبیه Xperia Z است. این دوربین می‌تواند با رزولوشن 4128×3096 پیکسل در حالت دستی و 3920×2204 پیکسل (8.6 مگاپیکسل) در حالت خودکار عکاسی کند. فلاش ال‌ای‌دی نیز دارد که برای محیط‌های کم‌نور و تاریک مناسب است. اکسپریا T2 Ultra همچنین با کلید شاتر فیزیکی عرضه شده است. این کلید بسیار کوچک است و شاید استفاده از آن برای بسیاری از کاربران دشوار باشد. اما خوشبختانه، می‌توانید با آن قفل گوشی را باز و عکاسی کنید. این کلید برای هر دو حالت عکاسی و فیلم‌برداری است. این کلید برای مواقعی که می‌خواهید فورا صحنه‌ای را ثبت کنید، بسیار مفید است. رابط‌کاربری دوربین دو ستون دارد که یکی برای دوربین فیلم‌برداری و دیگری برای عکاسی است. 


کیفیت عکس‌ها

هر دو رزولوشن 13 و 8.6 مگاپیکسل این دوربین، همه جزئیات تصویر را به خوبی ضبط می‌کنند و کاربر از کیفیت عکس‌هایی که در اختیار دارد، کاملا راضی خواهد بود. کنتراست تصویر نیز بسیار عالی است. این دوربین امکان تنظیم بالانس نور سفید را نیز به کاربر می‌دهد. 

فیلم‌برداری 

سونی اکسپریا T2 Ultra می‌تواند باکیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. رابط‌کاربری دوربین فیلم‌برداری، مشابه دوربین عکاسی است. در این بخش نیز کاربر می‌تواند میزان نوردهی، طول مدت فیلم‌برداری، فوکوس و ... را تنظیم کند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها