کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زندانی‌شدن‌ یک‌ مدیر در اصفهان‌ بخاطر پخش‌ جام‌جهانی؟


کد خبر : ۵۸۳۲۷دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱:۵۴۱۱۳۱ بازدید

علی معینی از مدیران شهرداری اصفهان راهی زندان شد. این خبر امروز با دو دلیل متفاوت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. از یک سو برخی ...

علی معینی از مدیران شهرداری اصفهان راهی زندان شد. این خبر امروز با دو دلیل متفاوت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. از یک سو برخی زندانی شدن معینی را به صدور مجوز او برای تماشای بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی در پارک کوهستانی صفه ربط داده‌اند و از سوی دیگر برخی محتوای شکایت نماینده مدعی‌العموم را توهین توئیتری مربوط به پیش از انتصاب وی داتسه‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از «آزادی»، آقای معینی پیش‌تر در حساب توئیترش از طرح شکایت از خودش به دلیل فراهم اوردن امکان تماشای دسته جمعی بازی‌های فوتبال جام‌جهانی در پارک کوهستانی صفه خبر داده بود. خبرگزاری ایرنا اما این خبر را چنین پوشش داد: یک منبع آگاه در دادگستری کل استان اصفهان از اجرای حکم زندان مدیر یک شرکت تفریحی وابسته به شهرداری اصفهان خبر داد.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود گفت: این فرد ‘علی معینی’ نام دارد و در توییترش به مسوولان عالی رتبه کشور توهین کرده است. به گفته وی، این فرد برای اجرای حکم راهی زندان مرکزی اصفهان شد و مدت محکومیتش یک سال است.

گفته می ‌شود بر اساس محتوای شکایت نماینده مدعی‌العموم، این توهین توئیتری مربوط به پیش از انتصاب وی در این شرکت بوده است. این در حالی است که برخی شبکه های اجتماعی علت محکومیت این فرد را به پخش بازی‌ های فوتبال جام جهانی در پارک کوهستانی صفه اصفهان ارتباط می‌دهند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها