کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رجیستری موبایل دوباره مانند قبل شد


کد خبر : ۵۸۲۸۹یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴:۳۱۴۸۴۶ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه گفت: رجیستری موبایل دوباره مانند قبل شد یعنی گوشی‌ها با همان کد ملی در سامانه ثبت و در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه گفت: رجیستری موبایل دوباره مانند قبل شد یعنی گوشی‌ها با همان کد ملی در سامانه ثبت و در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص مشکلات رجیستری موبایل که در روزهای اخیر به وجود آمده است، گفت: شب گذشته در وزارتخانه جلسه‌‌ای در این خصوص به ریاست قبادی معاون وزیر، نماینده دادستانی، گمرک، ستاد مبارزه با کالای قاچاق و معاونت حمایت از مصرف‌کنندگان کالا، برای حل مشکل رجیستری گوشی‌های مسافری و تجاری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که کمافی السابق به همان روشی که قبلا گوشی‌ها رجیستر می‌شد کار انجام شود یعنی گوشی ها با همان کد ملی در سامانه ثبت و در اختیار مصرف‌کننده قرار بگیرد.

درستی تصریح کرد: سامانه جدید به گمرک و نیروی انتظامی لینک می‌شود اما به دلیل وجود مشکلات فنی در این خصوص واردکنندگان و مصرف کنندگان نمی‌توانستند گوشی خود را لینک کنند بنابراین مقرر شد تا این مشکل حل شود و ما به همان روش قدیمی رجیستری را انجام دهیم.

درستی در خصوص مشکلات پیش آمده در گوشی‌های اپل و تاثیر آن گفت: زود است که بخواهیم در خصوص بازار این گوشی‌ها اظهار نظر کنیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این مشکلات حل خواهد شد یا خیر.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها