کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی طلا به 1337 دلار رسید


کد خبر : ۵۷۹۹جمعه، ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰:۴۹۲۲۸۷ بازدید

قیمت جهانی طلا که شب گذشته با افزایش چشمگیری روبرو شده بود امروز جمعه نیز به روند صعودی خود ادامه داده و به مرز 1337 دلار در هر اونس رسیده است.

قیمت طلا امروز جمعه به بالاترین حد خود در 4 ماه اخیر رسیده و برای ششمین هفته متوالی است که با افزایش روبرو شده است.بر اساس این گزارش تشدید بحران بانکی پرتغال و نگرانی سرمایه گذاران بین المللی تاثیر زیادی بر افت شاخص سهام در بازارهای مالی و افزایش تقاضا برای خرید طلا داشته است. 

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد افزایش به بیش از 1337 دلار رسیده است. قیمت این فلز زرد روز گذشته نیز با رشد 0.7 درصدی روبرو شده بود وبرای لحظاتی به بیش از 1345 دلار رسید که این بالاترین رکورد از 19 مارس به شمار می رود.قیمت طلا طی هفته جاری با رشد یک درصدی روبرو شده است . این برای ششمین هفته متوالی است که طلا با افزایش قیمت مواجه می شود.

یک تاجر طلا در بازار هنگ کنگ تاکید کرد: به نظر می رسد پول و سرمایه از بازار سهام به سوی بازار طلا در حال منتقل شدن است. اخبار مربوط به بحران سیستم بانکی پرتغال تاثیر زیادی بر افزایش تقاضای طلا داشته است. افزایش قیمت طلا در شرایطی است که دولت هند روز گذشته تعرفه واردات طلا را بدون تغییر در حد 10 درصد حفظ کرده است تا گمانه زنی بسیاری از کارشناسان اقتصادی نسبت به کاهش تعرفه واردات طلا در این کشور اشتباه از آب درآید. 

ادامه تنش های سیاسی بین المللی به خصوص در خاور میانه و غزه نیز تقاضای فیزیکی برای طلا را افزایش داده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها