کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا قیمت طلا به صورت ناگهانی گران شد؟


کد خبر : ۵۷۹۷۵سه شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷:۱۰۲۱۲۱۷ بازدید

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: یکی از دلایل بالا رفتن قیمت طلا به افزایش نرخ ارز مربوط می‌شود. در شب عید و روزهای پایانی ...
چرا قیمت طلا به صورت ناگهانی گران شد؟چرا قیمت طلا به صورت ناگهانی گران شد؟

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: یکی از دلایل بالا رفتن قیمت طلا به افزایش نرخ ارز مربوط می‌شود. در شب عید و روزهای پایانی سال هیچ تقاضای جدیدی وارد بازار نشده است.

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره علت افزایش ناگهانی قیمت طلا به تجارت‌نیوز گفت: یکی از دلایل بالا رفتن قیمت طلا به افزایش قیمت دلار مربوط می‌شود. در شب عید و روزهای پایانی سال برای خرید طلا و جواهر هنوز تقاضای جدیدی وارد بازار نشده است. بنابراین اینکه گفته می‌شود افزایش قیمت طلا به دلیل بالا رفتن میزان تقاضاست، ادله صحیحی نیست.

محمد کشتی‌آرا در پاسخ به این پرسش که آیا حباب قیمت سکه شکسته شده است یا خیر؟ اظهار کرد: هفته گذشته حباب سکه به میزان ۵۷۰ هزار تومان می‌رسید؛ این در حالی است که امروز حباب سکه کمی پایین آمده است.

او افزود: این روزها به دلیل آغاز برخی مناسبت‌های خاص قیمت سکه گرمی، ربع و نیم سکه از ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان گران شد، دلیل افزایش قیمت ربع و نیم سکه این است که این نوع سکه‌ها طرفداران زیادی دارند.

کشتی‌آرا در پیش‌بینی نسبت به قیمت طلا در روزهای پایانی سال گفت: چنانچه بانک مرکزی با تزریق ارز به بازار بتواند میزان تقاضا را کنترل کند، به نظر می‌رسد قیمت طلا و سکه تا پایان سال روند با ثباتی را طی خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها