کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی


کد خبر : ۵۷۸۳۴شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸:۱۷۱۳۷۷ بازدید

قیمت طلا در بازارهای جهانی به دنبال نشانه‌هایی از پیشرفت در مذاکرات آمریکا و چین و نگرانی‌هایی در مورد رکود جهانی به 1322 دلار در هر اونس افزایش یافت.

از آنجایی که سرمایه گذاران به دنبال نشانه هایی از پیشرفت در مذاکرات آمریکا و چین هستند، قیمت طلا در محدود 10 دلاری در نوسان است؛ در عین حال نگرانی‌هایی در مورد رکود جهانی در سایه آمار اقتصادی خارج آمریکا و چین سبب تقویت قیمت‌ها شده است.

هر اونس طلا در پایان معاملات روز گذشته با 8.58 دلار افزایش 1322 دلار فروخته شد.

وندانا بهارتی، تحلیلگر بازار طلا گفت: «بازار تنها منتظر یک دستیابی به موفقیت است.  تازمانی که نگرانی‌های تجاری آمریکا و چین در بازار وجود دارد، سرمایه گزاران در مورد اینکه (برای سرمایه گذاری) به کجا بروند، در ابهام به سر می برند.»

لری کودلو، مشاور اقتصادی دونالد ترامپ دیروز گفت دو مذاکره کننده کاخ سفید اواخر امروز با رئیس جمهور چین دیدار می‌کنند، اما هنوز هیچ تصمیمی برای تمدید مهلت آمریکا تا ابتدای مارس وجود ندارد.

در صورتی که دو طرف به توافق نرسند، آمریکا تعرفه 200 میلیارد از کالاهای وارداتی از چین را از 10 درصد به 25 درصد افزایش خواهد داد.

سرمایه‌گذاران از پارسال به علت اختلافات تجاری آمریکا و چین به دلار به عنوان منبع امن سرمایه‌گذاری روی آورده‌اند. ارزش دلار امروز به طور نامحسوسی بالاتر بود و مانع از افزایش بیشتر قیمت طلا شد.

وانگ تو، تحلیلگر فنی رویترز گفت: انتظار می رود که قیمت طلا به 1326.30 دلار، بالاترین رقم 31 ژانویه رسیده باشد.

با انتشار آمار ناامیدکننده از اقتصاد آمریکا که احتمال حفظ لحن ملایم فدرال رزرو در مورد سیاست پولیش را تقویت کرد، ارزش طلا روز گذشته 0.5 درصد افزایش یافت که بیشتریت افزایش در یک روز از 30 ژانویه به شمار می‌رود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها