کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حقوق کارکنان تا 20 اسفند پرداخت می‌شود


کد خبر : ۵۷۷۱۱سه شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷:۵۶۳۴۸۵ بازدید

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: حقوق کارکنان تا 20 اسفند پرداخت می‌شود تا در پایان سال مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: حقوق کارکنان تا 20 اسفند پرداخت می‌شود تا در پایان سال مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

محمدباقر نوبخت در سفر به اردبیل اظهار کرد: با وزیر امور اقتصادی و دارایی و خزانه‌داری هماهنگی‌های لازم انجام شده تا عیدی کارکنان طی روزهای اخیر پرداخت شود که بخشی از این مبالغ پرداخت شد و با درخواست وزرا و درخواست وجه از خزانه طی روزهای اخیر این پرداختی‌ها ادامه خواهد داشت. او درباره پرداخت یارانه طی دو ماه پایانی سال خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم ۲۶ بهمن و در همین بازه زمانی در اسفندماه نیز یارانه‌ها را پرداخت کنیم تا یک انسجام کاملی به پرداختی‌های پایان سال داده باشیم. معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: ما در تحولات اقتصادی و توسعه در این عرصه، حتی کشورهایی نظیر استرالیا، کانادا و عربستان را پشت‌سر گذاشتیم و با وجود همه مشکلات سعی کردیم تا راه توسعه و ترقی را با شتاب بیشتر ادامه دهیم ولی همچنان راضی به این شرایط نیستیم و باید بیشتر از این تلاش کنیم. نوبخت گفت: در همه شاخص‌های توسعه‌یافتگی در این ۴۰ سال، کارهای بزرگ و گاه بهت‌آوری انجام شده ولی گاهی احساس ما به رخدادها متفاوت‌تر از واقعیت است که البته دشمنان ما نیز بیکار ننشستند و با برجسته‌کردن کاستی‌ها سعی دارند ریشه امید و اعتماد را بخشکانند. رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به کاستی‌ها در جنگ اقتصادی و اظهار شرمندگی از مردم در بروز برخی کاستی‌ها و مشکلات اقتصادی اظهار کرد: ما امروز با حجم عظیمی از طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی روبه‌رو هستیم که اجرای آنها بخش عظیمی از منابع کشور را درگیر خود کرده و نباید برخی نارسایی‌های کوچک در توزیع اقلام ضروری مردم، حلاوت و شیرینی کارهای بزرگ و طرح‌های عظیم را به نوعی زیر سوال ببرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها