کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شتاب گرفتن قیمت آهن‌آلات


کد خبر : ۵۷۷۰۳دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹:۳۴۱۸۶۷۴ بازدید

با وجود قرار گرفتن روز گذشته میان تعطیلات رسمی کشور، افزایش قیمت ها در بازار آهن دور از انتظار بود اما با گذشت چند ساعت از ...
شتاب گرفتن قیمت آهن‌آلاتشتاب گرفتن قیمت آهن‌آلات

آهن‌پرایس- با وجود قرار گرفتن روز گذشته میان تعطیلات رسمی کشور، افزایش قیمت ها در بازار آهن دور از انتظار بود اما  با گذشت چند ساعت از آغاز روز کاری شاهد افزایش قیمت های اعلامی اغلب کارخانه ها هستیم. بازاری که انتظار می رفت روند افزایش قیمت ها در آن بعد از چند روز تعطیلی با کاهش همراه باشد؛ همچنان میل به افزایش قیمت دارد.

از این رو کارخانه های تولیدکننده مقاطع فولادی نیز متأثر از یکدیگر، قیمت ها اعلامی خود را کیلویی ۴۰ الی ۱۰۰ تومان افزایش دادند. کارخانه میلگرد آجدار سیرجان پس از ۸۰ تومان افزایش در هر کیلو، قیمت میلگرد آجدارسایز ۱۴ خود را کیلویی ۴۳۵۰ تومان اعلام کرد. کارخانه میلگرد آجدار ابهر و امیرکبیر با ۴۰ تومان افزایش و کارخانه میلگرد اجدار حسن رود با کیلویی ۵۰ تومان افزایش آغازگر روند افزایشی روز جاری بودند.

کارخانه های تولیدکننده نبشی و ناودانی در حال حاضر اقدام به اعلام قیمت نکردند اما در این میان کارخانه نستا با کیلویی ۱۰۰ تومان افزایش لیست محصولات تولیدی خود را اعلام کرد. از سوی دیگر کارخانه های تولیدکننده پروفیل از اعلام قطعی قیمت محصولات تولیدی خود خودداری کردند که این نشان از روند نا معلوم قیمت گذاری در این حوزه دارد.

ادامه این روند افزایشی در روزهای نیمه تعطیل بازار آهن، سمت تقاضا را نیز سردرگم کرده است چراکه آنها دلیل خاصی را برای این افزایش قیمت های ناگهانی پس از تعطیلات رسمی نیافته اند. در حال حاضر نیز بسیاری از تأمین کنندگان دربازار آهن تهرانفروش را بسته اند و یا قیمت هایی بالاتر از حد انتظار به متقاضیان مصرفی اعلام می کنند. روند بازار آهن با توجه به وضعیت پیش رو نامشخص می باشد و نمی توان بطور یقین خبر از افزایش یا کاهش قیمت ها طی روزهای آینده داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها