کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حباب سکه به 600 هزار تومان رسید


کد خبر : ۵۷۶۷۰چهارشنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۶۱۱۷۷۷ بازدید

رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار امیدواری کرد که یک ماه پایانی سال، کسب و کار در بازار طلا و سکه رونق داشته باشد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار امیدواری کرد که یک ماه پایانی سال، کسب و کار در بازار طلا و سکه رونق داشته باشد.

آیت محمدولی در گفتگو با ایبِنا درباره وضعیت فعلی بازار طلا و سکه، اظهار داشت: وضعیت فعلی بازار طلا و سکه از نظر داد و ستد و کسب و کار به مانند گذشته است، اما قیمت ها در این بازار طی هفته های اخیر با نوسان مواجه بود.

وی افزود: همانطور که شاهد بودیم در هفته گذشته قیمت ها در بازار طلا و سکه روندی افزایشی داشت و هر مثقال طلا به بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید، اما طی روزهای اخیر، شیب حرکتی قیمت ها تا حدودی کاهشی شد و هر مثقال طلا (طبق آخرین قیمت های روز گذشته) به یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

رییس اتحادیه طلا و جواهر در ادامه، گفت: از آنجایی که قیمت هادر بازار طلا و سکه به دو مولفه نرخ ارز و قیمت جهانی طلا ارتباط دارد، هم در بازار ارز شاهد نوسان و بازی قیمتی هستیم و هم انس جهانی طلا روز گذشته افزایش یافت و هر انس طلا به یک هزار و ۳۱۴ دلار رسید که بی تاثیر در بازار نیست.

محمدولی حباب سکه را ۶۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: داد و ستد در بازار طبق انتظار نیست و این نوسان باعث رکود و تاثیر منفی در کسب و کار این بازار خواهد شد. امیدوارم طی یک ماه پایانی سال شاهد رونقی نسبی در این بازار باشیم.

وی درباره ممنوعیت ورود مصنوعات طلا به کشور توضیح داد: ورود مصنوعات طلا از گذشته در کشور ممنوع بود و تنها امکان ورود طلا خام و موارد اولیه وجود داشت، اما در مقطعی به اشتباه از سوی گمرک ورود مصنوعات آزاد شد که با پیگیری دوباره ممنوع شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها