کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دادستان تهران: سلطان سکه، اصلا سکه نداشت


کد خبر : ۵۷۱۹۷چهارشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰:۵۸۵۸۶۰ بازدید

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران می‌گوید وحید مظلومین، مشهور به سلطان سکه، در هنگام دستگیری اصلا سکه‌ای نداشت ...

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران می‌گوید وحید مظلومین، مشهور به "سلطان سکه"، در هنگام دستگیری اصلا سکه‌ای نداشته است. مظلومین در ۲۳ آبان ماه اعدام شد.

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران روز سه‌شنبه دوم بهمن در باره پرونده‌های قضایی فساد مالی گفت‌وگویی رادیویی داشته است.

دادستان تهران درباره ضبط سکه‌های سلطان سکه و تکلیف سکه‌ها، گفت: «زمانی که سلطان سکه دستگیر و اعدام شد، در زمان دستگیری سکه از او کشف نشد.»

جعفری دولت‌آبادی می‌افزاید: «او به دلیل اینکه در کار سکه بود به سلطان سکه شهرت داشت؛ اما اموال زیادی از او کشف شده و پلیس و دستگاه‌های امنیتی اموال را شناسایی کردند و یکی از معاونان ما که مسئول پیگیری پرونده است، ماموریت دارد که اموال شناسایی شده را بررسی کند و دادگاه حکم به ضبط اموال داده و پلیس اموال زیادی در کیش و تهران شناسایی کرد و بعد از اینکه گزارش نهایی شود ما نسبت به ضبط اموال اقدام می‌کنیم.»

سحرگاه روز چهارشنبه ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر) حکم اعدام وحید مظلومین ملقب به "سلطان سکه" و محمد اسماعیل قاسمی که قوه قضائیه از او به عنوان "همدست" مظلومین نام می‌برد، به اجرا درآمد.

حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ، روز ۱۳ تیرماه گذشته ضمن اعلام خبر دستگیری "سلطان سکه" گفته بود، افراد مرتبط با وحید مظلومین ۵۸ ساله "در طول سال ۹۶ دو تُن سکه از بازار خریداری کرده و سپس با قیمتی که خود تعیین می‌کردند، به فروش رسانده‌اند".



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها