کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نماینده مجلس: چینی ها در ساحل دریای جاسک ماهی‌ها را غارت می‌کنند


کد خبر : ۵۷۱۳۶دوشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹:۱۷۸۷۹ بازدید

نماینده مردم میناب در مجلس با بیان اینکه نسل ماهی‌ها را به مرحله نابودی و انقراض کشانده‌اند، گفت: کشتی‌های قول‌پیکر چینی به ساحل دریای جاسک، سیریک آمده و ماهی‌ها را غارت می‌کنند لذا اگر این کار ادامه پیدا کند دیگر ماهی نخواهد ماند.

نماینده مردم میناب در مجلس با بیان اینکه نسل ماهی‌ها را به مرحله نابودی و انقراض کشانده‌اند، گفت: کشتی‌های قول‌پیکر چینی به ساحل دریای جاسک، سیریک آمده و ماهی‌ها را غارت می‌کنند لذا اگر این کار ادامه پیدا کند دیگر ماهی نخواهد ماند.

به گزارش خانه ملت، سیدمصطفی ذوالقدر در نشست علنی امروز(یکشنبه ۳۰ دی ماه) در نطق میان دستور خود با سلام و درود به روح امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، گفت: در ایام چهلیمن سالروز پیروزی انقلاب و دهه فجر به سر می‌بریم و این انقلاب که به برکت وجود انقلاب به ثمر رسیده است.

امام خمینی(ره) نه تنها ایران را متحول کرد بلکه جهان کمونیست را نیز به نابود کشاند

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نه تنها ایران را متحول کرد بلکه جهان کمونیست را نیز به نابود کشاند، افزود: ما امامی به این خوبی داشتیم در حال که همه دنیا علیه ایشان بودند و تمامی روزنامه‌های جهان علیه‌شان مطلب می‌نوشتند اما همان روزنامه‌ها روز ۲۳بهمن سال ۵۷ نوشتند “خمینی قالب شد” و امام خمینی(ره) فرمودند، به روستایان و محرومان رسیدگی کنید و یک موی کوخ نشینان بر همه کاخ نشینان برای من ترجیح دارد.

وی بیان کرد: امروز مردم محروم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد مشکل جاده دارند در حالی که در آستانه چهلمین سال جشن انقلاب هستیم شورای سیریک در مجلس سابق خدمت آقای خاتمی رسیده و گفتند در سیریک اسکله نداریم و آقای خاتمی گفت؛ اگر من خود اسکله شوم برای مردم سیریک اسکله خواهم ساخت اما چه بگویم ۱۵ سال از آن دیدار می‌گذرد اما هنوز ساخت آن اسکله آغاز نشده است.

ذوالقدر اضافه کرد: وزیر سابق راه و شهرسازی قول ساخت این اسکله و وزیر کنونی نیز قول کلنگ آن را همزمان با دهه فجر دادند اما با وجود فرارسیدن دهه فجر همچنان خبری از کلنگ زدن نیست.

صدها روستای هرمزگان نه تنها ورزشگاه بلکه یک زمین چمن نیز ندارند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خطاب به وزیر ورزش و جوانان، گفت: سالن ۱۰هزار نفری ورزشی میلاد شهرستان میناب به جای نرسیده، این در حالی است که صدها روستا در منطقه نه تنها ورزشگاه بلکه یک زمین چمن نیز ندارند.

نسل ماهی ها را به مرحله نابودی و انقراض کشانده‌اند

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چندین بار از این تریبون فریاد زدم که نسل ماهی‌ها را به مرحله نابودی و انقراض کشانده‌اند و حتی کشتی‌های قول‌پیکر چینی به ساحل آمده و ماهی‌ها را غارت می‌کنند لذا اگر این کار ادامه پیدا کند تا دیگر ماهی در دریای جاسک، سیریک و… دیگر وجود نخواهد داشت.

عیب است برای جمهوری اسلامی که پس از ۴۰ سال مردم آن کپسول گاز رو دوش خود گذارند

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد: صدها بار گفته‌ام جاده‌های روستاهای حوزه انتخابیه را هرچه سریع تر اصلاح و تکمیل کند، همچنین به بیمارستان دوم و شهرستان میناب گازرسانی شود چراکه برای جمهوری اسلامی عیب است که پس از ۴۰ سال مردم آن کپسول گاز رو دوش خود گذارند هرچند همان کپسول گاز هم پیدا نمی‌شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها