کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت خانه‌های 40 متری در تهران + جدول


کد خبر : ۵۷۰۲۶پنجشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸:۵۸۹۵۸۴ بازدید

با توجه به افزایش شدید قیمت مسکن آمارها نشان می‌دهد روند معاملات به سمت خرید خانه‌های با متراژ کمتر در حال شکل گرفتن است.
قیمت خانه‌های 40 متری در تهران + جدولقیمت خانه‌های 40 متری در تهران + جدول

با توجه به افزایش شدید قیمت مسکن آمارها نشان می‌دهد روند معاملات به سمت خرید خانه‌های با متراژ کمتر در حال شکل گرفتن است. 

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تجارت‌نیوز، افرادی که سال‌ها در پی دست و پا کردن پول خرید خانه بودند، با نوسان قیمتی که در بخش مسکن در جریان است و تورم ۹۲ درصدی این بخش، حالا باید آرزوی خرید خانه بزرگ و در محله‌ای دلخواه را به دست باد داده و به دنبال خرید خانه‌ای با متراژ پایین‌تر بروند.

اما حداقل قیمت یک خانه ۴۰ متری در تهران چقدر است؟ طبق یکی از آگهی‌ها، قیمت خانه‌ای در طبقه دوم ساختمانی در خیابان جیحون، ۳۰۹ میلیون تومان است.

خانه‌ای تک واحدی، یک خوابه، پارکینگ، انباری، ام دی اف، کف سرامیک و آیفون تصویری که در سال ۱۳۷۶ ساخته شده است و در طبقه سوم واقع است، ۳۰۰ میلیون قیمت خورده است. این خانه در میدان امام حسین (ع) قرار دارد.

یک واحد آپارتمان ساخت سال ۱۳۹۶ واقع در میدان انصاری محله نازی آباد، ۳۲۰ میلیون تومان است. این خانه یک عدد اتاق خواب، انباری و بالکن دارد.

شرایط خرید خانه‌ای ۲۱۱ میلیون تومانی در نواب به این شرح است که ۱۱۰ میلیون تومان از این قیمت نقد پرداخت می‌شود، ۳۱ میلیون تومان رهن و ۷۰ میلیون تومان نیز وام دارد. این خانه ۱۲ سال ساخت است و دارای کابینت ام دی اف، بالکن، نماسنگ، انباری و یک عدد اتاق خواب است.

در آگهی دیگری خانه‌ای در خیابان چهارده معصوم محله مهرآباد است که ۲۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خانه پارکینگ، انباری و تراس دارد و در طبقه سوم ساختمانی که در سال ۱۳۸۱ ساخته شده است قرار دارد.

قیمت خانه‌ای در محله بریانک ۲۶۵ میلیون تومان است. این خانه در طبقه سوم است. یک عدد اتاق خواب، آسانسور و انباری دارد. در توضیحات امکانات داخلی خانه کابینت ام دی اف، سرامیک بودن کف خانه و کاغذ دیواری آمده است.

قیمت خانه‌ای در میدان حسن آباد، ۲۵۰ میلیون تومان است. این خانه ۱۷ سال پیش ساخته شده است. در توضیحات فروش این خانه قابلیت گرفتن وام مسکن، پارکینگ موتور و کف سرامیک ذکر شده است.

یک واحد آپارتمان با امکاناتی نظیر انباری، خط تلفن و کاغذ دیواری که این آپارتمان در سال ۱۳۸۱ ساخته شده است، ۱۸۰ میلیون تومان است. این خانه در طبقه سوم ساختمانی در محله خانی آباد قرار دارد.
 

محله قیمت امکانات
جیحون ۳۰۹ میلیون تومان طبقه دوم
میدان امام حسین (ع) ۳۰۰ میلیون تومان تک واحدی. یک خوابه. پارکینگ. انباری.  ام دی اف. کف سرامیک و آیفون تصویری. سال ساخت ۱۳۷۶٫
میدان انصاری. نازی آباد ۳۲۰ میلیون تومان یک عدد اتاق خواب. انباری. بالکن.
نواب ۲۱۱ میلیون تومان ۱۲ سال ساخت. دارای کابینت ام دی اف. بالکن. نماسنگ انباری. یک عدد اتاق خواب.
خیابان چهارده معصوم. مهرآباد. ۲۱۰ میلیون تومان پارکینگ. انباری. تراس.
بریانک ۲۶۵ میلیون تومان یک عدد اتاق خواب. آسانسور. انباری
میدان حسن آباد ۲۵۰ ۱۷ سال ساخت. قابلیت گرفتن وام مسکن. پارکینگ موتور. کف سرامیک.
خانی آباد ۱۸۰ میلیون تومان انباری. خط تلفن. کاغذ دیواری. ساخت سال ۱۳۸۱٫


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها