کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آرامش در سفر را با هیپوتریپ بیمه کنید


کد خبر : ۵۶۹۶۸سه شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷:۴۸۶۰۱ بازدید

درست است که هیچ چیز نمی‌تواند جلوی وقوع حوادث یا اتفاقات ناگوار را بگیرد اما می‌توان با کمی آینده‌نگری، ابزارهایی را در اختیار گرفت که هنگام وقوع اتفاقات ...

gfqenotdvdhfpjc8wmda.jpg

درست است که هیچ چیز نمی‌تواند جلوی وقوع حوادث یا اتفاقات ناگوار را بگیرد اما می‌توان با کمی آینده‌نگری، ابزارهایی را در اختیار گرفت که هنگام وقوع اتفاقات ناگوار، لااقل از هزینه‌های آن بکاهد و کمک کند تا زودتر بتوانیم لحظات تلخ را پشت سر بگذاریم. یکی از این ابزارهای مفید و کاربردی، بیمه است. وقتی تحت پوشش بیمه باشید، از پس اتفاقات راحت‌تر برخواهید آمد زیرا بیمه خسارت‌های وارده به شما را جبران خواهد کرد.

حالا تصور کنید که در سفر هستید و به مشکلی برمی‌خورید؛ مشکلاتی مانند بیماری، گم کردن وسایل، نیاز به بازگشت اضطراری به کشور خودتان و موارد دیگری که قابل پیش‌بینی نیست، در این مواقع بیشتر از هر وقت دیگری به بیمه نیاز خواهید داشت زیرا در کشور خودتان نیستید و احتمالا به حمایت‌های بیشتری نیاز خواهید داشت. در این مواقع بیمه مسافرتی، می تواند بیشتر از هر دوست و آشنایی به کمک‌تان بیاید. فقط کافی است زمان بیماری یا حادثه با شماره تلفن‌هایی که در بیمه‌نامه آورده شده است،  تماس بگیرید و شماره بیمه‌نامه و کشور مقصد را اعلام کنید.

 بعد از آن به شما یک مرکز درمانی معرفی می شود که می‌توانید به آنجا مراجعه کنید. مرکز درمانی به آدرس ایمیلی که در بیمه‌نامه مشخص شده است، گزارش پزشکی و حدود هزینه‌های درمانی را می‌فرستد و شرکت کمک‌رسان هم در پاسخ به آن ایمیل، گارانتی‌ای را برای ارائه خدمات به شخص بیمه‌شده ارسال می‌کند؛ درواقع گارانتی مشخص می‌کند که فرد بیمه‌شده می‌تواند تا سقف بیمه‌ی خریداری‌ شده تحت پوشش شرکت بیمه‌ی منتخبش باشد و هزینه‌ای بابت درمان پرداخت نکند. خبر خوش این‌که تمام این شرکت‌های کمک‌رسان 24 ساعته و فارسی زبان هستند و هرجای دنیا باشید مشکلی برای توضیح موضوع و کمک خواستن نخواهید داشت.

وبسایت رزرو هتل ارزان و بلیط هواپیمای هیپوتریپ به راحتی بیمه‌نامه‌های سفر را متناسب با تاریخ سفر برایتان صادر می‌کند.

 

با بیمه‌نامه‌های سفر بیشتر آشنا شویم

هرچند داشتن بیمه مسافرتی کاملاً اختیاری است اما پیشنهاد می‌کنیم به ‌خاطر امنیت بیشتر در سفر و بالا بودن هزینه‌های درمانی خارج از کشور در این مورد خاص ریسک نکنید و بدون بیمه‌نامه سفرتان را شروع نکنید. البته ناگفته نماند بعضی کشورهای مقصد داشتن بیمه‌نامه را اجباری کرده‌اند؛ مانند کشورهای حوزه ویزای شینگن که برای صدور ویزا به بیمه‌نامه مسافرتی نیاز دارند.

معمولاً  مدت زمان بیمه مسافرتی مطابق با همان تعداد روزهای سفر است اما این نکته را یادتان باشد که اگر سفر طولانی در پیش دارید، طبق آیین‌نامه بیمه مرکزی کشور ، مدت زمان این بیمه‌نامه نباید بیشتر از 92 روز اقامت متوالی باشد، در بیمه‌نامه‌های گروهی (Multiple) مدت بیمه می‌تواند تا یک سال تعیین شود و در بیمه‌نامه‌های دانشجویی 6 ماهه و یک ساله صادر می شود. حواس‌تان باشد تاریخ شروع بیمه درمان مسافرتی از تاریخ صدور آن نیست بلکه از زمانی است که مهر خروج از کشور در پاسپورت درج می‌شود.

بیمه‌ مسافرتی برای سفر به کشور خاصی صادر نمی‌شوند و اگر قصد سفر به چند کشور را دارید، می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید، فقط در زمان خرید باید مرز ورودی مشخص شود.

 

خرید آسان بیمه‌نامه‌های مسافرتی

 برای خرید بیمه مسافرتی می‌توانید به سایت هیپوتریپ مراجعه کنید و اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید. این بیمه‌نامه هیچ  محدودیت سنی ندارد اما چون سن مسافر میزان ریسک شرکت بیمه را مشخص می‌کند، در فرم بیمه‌نامه‌ای که هیپوتریپ آماده کرده است، باید سن خود و سایر همراهان را مشخص کنید. حواس‌تان باشد که اطلاعات درخواستی را طبق  مشخصات پاسپورت وارد کنید. هزینه بیمه‌نامه به سن مسافر، تعداد روز سفر و منطقه جغرافیایی محل سفر بستگی دارد. همین حالا می‌توانید برای سفری که در پیش دارید با پرکردن فرم بیمه سفر در وب‌سایت هیپوتریپ، هزینه‌ی دقیق بیمه‌نامه را مشاهده و بهترین پیشنهاد را انتخاب کنید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها