کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ناوگان کشتیرانی ایران با وجود تحریم‌ها مشکل بیمه ای ندارد


کد خبر : ۵۶۸۹۷یکشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹:۱۴۱۱۷۸ بازدید

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اعلام این که ناوگان ملی کشتیرانی مشکل بیمه ای برای تردد در بنادر کشورهای دیگر ...

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اعلام این که ناوگان ملی کشتیرانی مشکل بیمه ای برای تردد در بنادر کشورهای دیگر ندارد، گفت:دولت آمریکا در حال تلاش است تا محدودیت هایی را برای تردد ناوگان ما به وجود آورد،اما با این اقدام آنها مبارزه می کنیم.

محمد سعیدی در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز با توجه به محدودیت های جدید آمریکا علیه ملت بزرگ ایران اعمال کرده و به خصوص این که این تحریم ها اقتصادی و یک جنگ تمام عیار است، خوشبختانه به دلیل وجود این پتانسیل های داخلی تا امروز هیچ اختلالی در حمل ونقل دریایی کشور به وجود نیامده است.

وی تاکید کرد: صادرکنندگان و واردکنندگان با خیال راحت کالای خود را کالای خود را صادر یا وارد کرده اند.

وی تصریح کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین ناوگان منقه از ظرفیت های لازم برخوردار است که اجازه ندهد در این بخش ها اختلالی به وجود آید.

مدیرعامل کشتیرانی با بیان این که قرارداد با کره ای برای ساخت شناورها تمام شده و این کشتی ها وارد ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شده اند، گفت: دولت آمریکا در حال تلاش است تا محدودیت هایی را برای تردد ناوگان ما به وجود آورد، ولی با این اقدام آمریکایی ها مبارزه می کنیم.

سعیدی با بیان این که آمریکایی ها مشکلاتی را به لحاظ بیمه ای برای ما به وجود آوردند، افزود: تمام مشکلات مربوط به بیمه ناوگان ملی کشتیرانی را حل کرده ایم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها