کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین مقاصد گردشگری در سال ۲۰۱۹


کد خبر : ۵۶۷۶۰چهارشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱:۳۵۹۴۱ بازدید

این روز‌ها بخشی از برنامه‌ریزی‌های زندگی انتخاب مقصدی برای سفر در زمستان و حتی نوروز است. معمولا خانواده‌ها ترجیح می‌دهند بخشی از تعطیلات نوروز را در سفر باشند. تعطیلات نوروز بهترین فرصت ...

این روز‌ها بخشی از برنامه‌ریزی‌های زندگی انتخاب مقصدی برای سفر در زمستان و حتی نوروز است. معمولا خانواده‌ها ترجیح می‌دهند بخشی از تعطیلات نوروز را در سفر باشند. تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای همه ما برای دیدن شهری تازه است بهتر است از میان تورهای آژانس مقتدر سیر که بسیار منظم و دقیق هستند سفر مورد نظر خو را انتخاب کنید.

سفر به دیار کهن ارامنه با تور ارمنستان

سفر به دیار کهن ارامنه با تور ارمنستان

تور ارمنستان نوروز 98 خوش گذرانی در ایروان است، دیدن این سرزمین زیبا به شما آرامش و شادی هدیه می‌دهد.  دیدن ایروان با کوه‌ها و دشت‌های زیباییش انتخاب مناسبی برای سفر است.

ارمنستان کلیساهای زیادی دارد که بسیار تاریخی هستند و در دنیا معروفند که هر کدام با معماری خاص خود جلوه‌ای جالب را به ببیننده نشان می‌دهند.

یکی از موقعیت‌های بسیار مناسب برای دیدن زیبایی‌های ارمنستان عید نوروز است تور‌های نورزی با پرواز‌های ماهان به مقصد ایروان برنامه‌ریزی می‌شوند مدت اقامت خود را اتخاب کنی از حدود ۳ تا ۷ شب امکان اقامت در ایروان را دارید تمام پرواز‌ها هم در این شهر دارای ترنسفر فرودگاهی هستند.
تورهای آژانس مقتدر سیر را بررسی کنید پیشنهاد می‌کنیم هتل چهار یا پنج ستاره انتخاب کنید تا اقامت در هتل نیز برایتان جذاب باشد.
هر روز عید در اتاق‌های زیبای این هتل ها از خواب بیدار می‌شوید وبا صبحانه‌های رنگارنگ و کامل رو به رو می‌شوید.  بعد از صرف صبحانه شهر را بگردید و از ایروان دیدن کنید.
برای ورود به ارمنستان نیاز به ویزا ندارید و فقط کافی است با کارشناسان آژانس مقتدر سیر برای رزرو تور مسافرتی خود تماس بگیرید.
 

نوروز ۹۸ در شهر‌های زیبا با تور تایلند

تمام گردشگران در تور تایلند نوروز 98 حتما باید از غذاهای خیابانی این کشور امتحان کنند
تایلند به غذاهای رنگارنگ با ادویه ها و طعم‌های گوناگون معروف است اینجا بهشت شکم‌پرستان است.
در عید نوروز میتوانید انواع تور های تک مقصدی و یا ترکیبی تایلند را رزرو کنید معمولا بانکوک، پاتایا، پوکت و سامویی ازشهر‌های معروف و توریست پذیر در تایلند هستند.
در تمام این شهر‌ها گردشگران آژانس می توانند هتل‌های عالی و لوکس را رزرو کنند و از روزهای اقامت در تایلند بهترین استفاده را ببرند.
تور‌ها معمولا با پرواز‌های ماهان به بانکوک شهر شبهای روشن تایلند هستند و گردشگران از فرودگاه با ترنسفر‌های آژانس مقتدر سیر به هتل خود می‌رسند البته برای گردشگران سفر‌هایدو یا سه مقصدی ترنسفر‌های بین شهری نیز هماهنگ شده است.

برای اینکه سفر‌تان به معنای واقعی کامل باشد در تمام گشت‌های شهری آژانس یک راهنمای فارسی زبان همراه شماست. و یک سیم‌کارت رایگان تایلندی نیز توسط آژانس به شما هدیه می‌شود.

در بانکوک شبها تا دیر وقت بچرخید و شهر و کافه‌ها را ببینید در پاتایا و پوکت به ساحل روید و از روهای گرم و ماسه‌های سفید لذت ببرید. با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و به تایلند سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

سفر به سرزمین استوایی در هتل‌های لوکس با تور بالی

سفر به سرزمین استوایی در هتل‌های لوکس با تور بالی

تور بالی نوروز 98 مخصوص کسانی است که به دنبال سفر‌های رمانتیک و عاشقانه درطبیعت هستند. شما به مرکز کشور اندونزی می‌روید اینجا شهری است استوایی با غذاها و خوراکی های منحصر به فرد.
وجود امکانات بسیار خوب گردشگری و هتل های لوکس و خوش ساخت و در کنار همه این‌ها معابد شگفت انگیز و جالب که در تمام شهر خودنمایی می‌کنند. باعث شده بالی مقصدی خاص برای گردشگران در تمام دنیا باشد.
هواپیمایی ماهان پرواز‌های منظمی را برای تور بالی دارد و به شما این امکان را می دهد که سفری رویایی را در اندونزی تجربه کنید.
در هتل‌های چهار و پنج ستاره بالی اقامتی خوب با صبحانه استوایی را تجربه می‌کنید و از گشت شهری و دیدنی های جالب شهر به همراه راهنمای انگلیسی زبان استفاده می کنید.
در تمام طول سفر آژانس مقتدر سیر ترتیب یک سیم کارت رایگان را نیز برای گردشگران داده است و با خیال راحت برای اینستاگرمتان استوری و عکس بفرستید.
برای سفر عاشقانه و آرامش با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

 

بهار، بهترین زمان سفر به مثلث طلایی با تور هند

با تور هند نوروز 98 به کوی پهناور و پرجمعیت سفر می کنید بهترین زمان سفر به هند زمستان و بخصوص عید نوروز است.

در برنامه‌ریزی سفر هند آژانس مقتدر سیر، تور معروف مثلث طلایی را برنامه‌ریزی کرده است. در ابتدا به دهلی می‌رسید به دیدن قلعه سرخ با دیوار‌های قرمزش و مسجد جامع دهلی با آن گنبد خارق‌ العاده می‌روید در بازار‌هایش هم می توانید خرید کنید. در همه تور‌ها گردشگران دارای گشت شهری و ترانسفر بینشهری نیز هستند.
 در روز‌های بعدی سفر به آگرا و جیپور می‌رسید و در آگرا تاج محل معروف این سمبل عشق را می بینید در این فضای زیبا عکس‌های یادگاری بگیرید و در نهایت در جیپور به دیدن قلعه آمبر و کاخ شهر می‌روید. اینها فقط برخی از دیدنی‌های زیبا و شگفت آور این سرزمین است با قدم زدن و دیدن هر زاویه از این کشور منظره ای تازه پیش رو خود می‌بینید.
در هند حتما هتل چهار یا پنج ستاره انتخاب کنید تا اقامتی لوکس و راحت داشته باشید.  تور‌های هند با پرواز ماهان انجام می‌شوند وبه صورت مستقیم و راحت به فرودگاه می‌رسید و با ترنسفر‌های هماهنگ شده آژانس به هتل خود می‌روید. برای رزرو یکی از خاطره انگیز‌ترین سفر‌ها با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.
 

سفر با تور دبی و تجربه سافاری در کویر

سفر با تور دبی و تجربه سافاری در کویر

دبی مقصدی ایده‌آل برای سفر در بهار و زمستان است هوای دبی در عید نوروز هوای دبی گرم و دلچسب شده و برای وقت گذرانی و قدم زنی بسیار شبهای خوبی دارد.
این شهر یکی از پر‌طرفدار‌ترین شهر‌های گردشگری دنیا است آسمان ‌خراش‌های بلند ساختمان شیخ‌زائد شما را محو تماشا می‌کند
یکی از تور‌ها سافاری دبی را رزروکنید و با همراهان پر‌هیجان‌تان برایتجربه کویر مانی و ماشین سواری یر روی تپه‌های شنی بروید.
تور‌های دبی با پرواز‌های ماهان، ایر عربیا، امارات و ایران ایر برنامه‌ریزی می‌شوند و هتل‌های سه تا پنج ستاره برروی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر برای اقامت نوروزی شما آماده هستند تمام هتل ها با صبحانه‌های مفصل عربی از شما پذیرایی می‌کنند
به راحتی با ترنسفر فرودگاهی آژانس به هتل می‌رسید و روزهای زیبایی در سواحل زلال دبی سپری می‌کنید.
برای دریافت ویزای امارات با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور دبی نوروز 98 را برای تجربه نوروزی به یاد ماندنی رزرو کنید.

منبع : ویرلن



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها