کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شهرهای پرگردشگر مالزی برای سفر کدامند؟


کد خبر : ۵۶۷۲۷سه شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹:۰۸۵۶۳ بازدید

کوالالامپور شهری بسیار زیبا با جاذبه های طبیعی حیرت انگیز مانند سواحل زیبا، جنگل های سرسبز و درختان سر به فلک کشیده و جاذبه های شهری مانند خیابان های شیک و نورانی در شب، رستوران های ...

کوالالامپور، پایتخت مالزی

کوالالامپور شهری بسیار زیبا با جاذبه های طبیعی حیرت انگیز مانند سواحل زیبا، جنگل های سرسبز و درختان سر به فلک کشیده و جاذبه های شهری مانند خیابان های شیک و نورانی در شب، رستوران های معروف، برج های آسمان خراش ،مراکز خرید و همچنین فستیوال های جذاب و آشنایی با فرهنگ مردم آسیایی همواره توریست های بسیاری را برای سفر به این شهر مشتاق می کند. در تور نوروز 98 سفر به کوالالامپور را جزو لیست مسافرتی خود قرار دهید.اگر کوالالامپور را به عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019، اسفند ماه 97 و یا عید نوروز  1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور کوالالامپور آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

دیگر نگران قیمت تور کوالالامپور نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری کوالالامپور و تور ارزان قیمت کوالالامپور در تعطیلات سال نو، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور کوالالامپور زمستان 97 و تور کوالالامپور نوروز 98 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور کوالالامپور لحظه آخری ویژه تعطیلات سال نو با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین(بلیط پرواز داخلی یا خارجی به مقصد کوالالامپور) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهد بود.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی و مستقیم تور کوالالامپور است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان کوالالامپور به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

آب و هوای کوالالامپور استوایی  است و دمای هوا تقریبا بین 22 تا 30 و همراه با باراش باران است.  هوا در اکثر فصل های سال گرم و مرطوب است اما گاهی اوقات نیز هوا دلپذیر و خنک می شود. تقریبا در تمام مدت سال این شهر دارای  آب و هوای یکنواختی  است. بهترین زمان سفر به کوالالامپور بین ماه های خرداد و تیر است که  از شدت باران کاسته می شود. در تور لحظه آخری کوالالامپور با انتخاب زمان مناسب سفری خوش را تجربه کنید.

زمستان نزدیک است و مدت زیادی به برپایی جشن سال نو میلادی 2019، عید نوروز 1398 و آغاز تعطیلات در سال نو نمانده است. عده ای تصمیم گرفته اند که در تعطیلات عید نوروز به شهر کوالالامپور سفر کنند اما پیدا کردن بهترین قیمت تور کوالالامپور نوروز 98 را بسیار دشوار میدانند به همین دلیل کارشناسان زبده آژانس هواپیمایی الفبای سفر برای کمک به شما در مورد تهیه تور کوالالامپور ویژه سال نو و حضور در جشن های سال نو کوالالامپور (کریسمس، ژانویه 2019 و عید نوروز 1398)  و خاطره برانگیز کردن این ایام آماده می باشند.

شهرهای پرگردشگر مالزی برای سفر کدامند؟

سنگاپور، شهری بسیار مدرن و زیبا در نزدیکی مالزی

سنگاپور شهری مدرن و شیک با جاهای دیدنی زیاد، انواع رستوران های لوکس، بندرگاهی زیبا، درختان سر سبز،خیابان های تمیزبا ترکیب معماری سنتی و مدرن، شهری ثروتمند که به عنوان یک مقصد گردشگری در دنیا ، در میان توریست ها طرفدارن زیادی دارد. با انتخات سنگاپور به عنوان مقصد گردشگری در تور کوالاسنگاپور ویژه سال نو خاطرات فراموش نشدنی برای خود بسازید.اگر سنگاپور را به عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019، اسفند ماه 97 و یا تور کوالا سنگاپور نوروز  98 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور کوالاسنگاپور آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

دیگر نگران قیمت تور کوالاسنگاپور نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری کوالاسنگاپور و تور ارزان قیمت کوالاسنگاپور در تعطیلات سال نو، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور کوالاسنگاپور زمستان 97 و بهار 98 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور کوالاسنگاپور لحظه آخری ویژه تعطیلات سال نو با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین(بلیط پرواز داخلی یا خارجی به مقصد سنگاپور) و سایر امکانات ارائه شده در تور کوالاسنگاپور متغییر خواهد بود.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی و مستقیم تور کوالاسنگاپور است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان کوالاسنگاپور به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

سنگاپور به علت قرار گرفتن در نزدیکی خط استوا، آب و هوایی گرم و حاصلخیز دارد. بارش باران نیز در این شهرزیاد اتفاق می افتد اما معمولا به صورت شدید با مدت زمان کوتاه است. درجه هوا نیزبین 22 تا 35 درجه سانتی گراد متغیر می باشد. به طور کلی می توان گفت که بهترین زمان سفر به سنگاپور از آذر تا بهمن است. درآفر تور لحظه آخری سنگاپور ویژه سال نو می توانید ازبازدید این شهر لذت ببرید.

زمستان نزدیک است و مدت زیادی به برپایی جشن سال نو میلادی 2019، عید نوروز 1398 و آغاز تعطیلات در سال نو نمانده است. عده ای تصمیم گرفته اند که در تعطیلات عید نوروز به شهر سنگاپور سفر کنند اما پیدا کردن بهترین قیمت تور کوالا سنگاپور نوروز 98 را بسیار دشوار میدانند به همین دلیل کارشناسان زبده آژانس هواپیمایی الفبای سفر برای کمک به شما در مورد تهیه تور کوالا سنگاپور ویژه سال نو و حضور در جشن های سال نو سنگاپور (کریسمس، ژانویه 2019 و عید نوروز 1398)  و خاطره برانگیز کردن این ایام آماده می باشند.

شهرهای پرگردشگر مالزی برای سفر کدامند؟

لنکاوی، شهری فوق العاده و زیبا در مالزی

لنکاوی که به طور رسمی به نام "لنکاوی، جواهر کداح" شناخته می شود و در زبان مالایی به معنای عقاب سیاه است نام منطقه ای مشتمل از مجمع الجزایری شامل 99 جزیره است که در محل رسیدن تنگه مالاکا با دریای آندامان و در 30 کیلومتری شمال غربی مالزی قرار گرفته است. جزایر لنکاوی جزئی از ایالت کداح می باشند و همجوار مرز کشور تایلند می باشند. بزرگترین جزیره از مجموعه جزایر لنگکاوی، جزیره ایپونیموس است که دارای 64792 نفر می باشد و نزدیک ترین جزیره مسکونتی به ایپونیموس جزیره توبا است. گفتنی است که جزیره زیبای لنکاوی یک منطقه اداری نیز می باشد و شهر کواه بزرگترین شهر این جزیره است همچنین جزیره لنکاوی جزء مناطق آزاد و معاف از مالیات می باشد.اگر کوالالنکاوی را به عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019، اسفند ماه 97 و یا عید نوروز  1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور کوالالنکاوی آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

دیگر نگران قیمت تور کوالالنکاوی نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری کوالالنکاوی و تور ارزان قیمت کوالالنکاوی در تعطیلات سال نو، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور کوالالنکاوی زمستان 97 و بهار 98 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور کوالالنکاوی لحظه آخری ویژه تعطیلات سال نو با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین(بلیط پرواز داخلی یا خارجی به مقصد کوالالنکاوی) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهد بود.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی و مستقیم تور کوالالنکاوی است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان کوالالنکاوی به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

آب و هوای لنکاوی عموماً در تمام طول سال گرم و شرجی به همره بارش های باران پراکنده و کم و آسمان ابری است اما خوشبختانه آب و هوای لنکاوی در هیچ زمانی بارش شدید باران ندارد.  به دلیل قرار گرفتن لنکاوی در تنگه مالاکا در شمال غربی شبه جزیره مالزی و از طرف دیگر نزدیک بودن به شهر سوماترا اندونزی از وزش باد و طوفان در امان است همچنین لنکاوی به دلیل نزدیک بودن به خط استوا دارای طبیعت گرمسیری و قسمتی از دریای آندامان است که در تمام طول سال آرام می باشد و مناسب برای شنا است همینطور مسافران لنکاوی می توانند در تمام طول سال از تمام جزایر لنکاوی بازدید نمایند و به گردش در این جزایر بپردازند. از اواسط پاییز تا اواسط فصل بهار لنکاوی دارای آب و هوا خوب و بارش کم باران است و این مدت بهترین زمان برای سفر به لنکاوی و گذراندن تعطیلات است، آب و هوا در طول روز به طور قابل قبولی ثابت و پایدار است و به طور معمول بین 30 الی 35 درجه متغییر است در حالی که شب ها بین 28 درجه سانتیگراد الی 29 درجه سانتیگراد متغییر است. اگر به فکر زمان مناسب برای سفر به لنکاوی هستید بهتر است به فکر زمانهایی باشید که تقاضای سفر به این شهر کمتر است (معمولا" شروع سال تحصیلی در ایران) و بر این اساس بهترین زمان سفر به لنکاوی را انتخاب کنید.

زمستان نزدیک است و مدت زیادی به برپایی جشن سال نو میلادی 2019، عید نوروز 1398 و آغاز تعطیلات در سال نو نمانده است. عده ای تصمیم گرفته اند که در تعطیلات عید نوروز به شهر لنکاوی سفر کنند اما پیدا کردن بهترین قیمت تور کوالا لنکاوی نوروز 98 را بسیار دشوار میدانند به همین دلیل کارشناسان زبده آژانس هواپیمایی الفبای سفر برای کمک به شما در مورد تهیه تور کوالا لنکاوی ویژه سال نو و حضور در جشن های سال نو لنکاوی (کریسمس، ژانویه 2019 و عید نوروز 1398)  و خاطره برانگیز کردن این ایام آماده می باشند.

شهرهای پرگردشگر مالزی برای سفر کدامند؟



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها