کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نوسانات بازار آهن، مصرف کننده را سردرگم کرده است


کد خبر : ۵۶۴۷۷سه شنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳:۵۸۵۵۰۳ بازدید

بازار آهن آلات در روز های اخیر بدون هیچ قاعده و قانونی در حال نوسان می باشد. نوسانات قیمتی در این بازار هر روزه شکل تازه ای به خود ....

آهن‌پرایس- بازار آهن آلات در روز های اخیر بدون هیچ قاعده و قانونی در حال نوسان می باشد. نوسانات قیمتی در این بازار هر روزه شکل تازه ای به خود می گیرد. از ابتدای هفته هر سه حالت افزایش، کاهش و ثبات قیمتی در بازار دیده شده و هر روزه مصرف کنندگان و خریداران را در تصمیمشان مردد می کند.

وضعیت فعلی برای خریداران از جذابیت چندانی برخوردار نمی باشد چرا که هر روز قیمت های اعلامی کارخانه های تولید کننده نشان دهنده روند جدیدی از بازار بوده که همین امر موجب می شود تا خریدار نتواند به وضعیت بازار اعتماد کند. از سویی دیگر این شرایط برای فروشندگان و بنکداران نیز خوشایند نیست زیرا قیمت ها در سطح بازار رقابتی شده و در اعلام قیمت ها باید نهایت دقت عمل را داشته باشند در غیر اینصورت با این شرایط ماندن در بازار کاری بسیار دشوار می باشد.

خبر های بازار اهن حاکی از افزایش مجدد قیمت آهن الات در بازار است. کارخانه های میلگرد سازی همچنان روند رو به رشد نرخ هایشان را در پیش گرفته اند. از ابتدای روز کاری قیمت میلگرد اجدار بطور میانگین ۲۰۰ تومان افزایش یافت. اکثر کارخانه های تولید کننده نرخ هایشان را با تغییر اعلام کردند.

در حال حاضر قیمت میلگرد سایز ۱۴ ذوب آهن اصفهان، ۳۷۲۰ تومان می باشد. قوطی پروفیل ها همچنان روندی ثابت را در پیش گرفته اند و انتظار می رود تا پایان هفته افزایش قیمتی نداشته باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها