کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش قیمت به جان بازار آهن افتاد


کد خبر : ۵۶۲۲۴دوشنبه، ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰:۰۴۱۲۲۰۵ بازدید

از ابتدای هفته جاری بازار اهن الات کشور وارد فاز جدیدی از افزایش قیمت ها شد، بطوری که شاهد بالا رفتن قیمت ها تا مرز 200 تومان در این بازار بودیم.

آهن‌پرایس- قیمت آهن آلات از اواخر هفته گذشته سر ناسازگاری برداشت و هر روزه شاهد افزایش قیمت از سوی برخی کارخانه ها در این بازار بودیم. اما این روند از ابتدای هفته جاری در تمام بازار فراگیر شد و قیمت اکثر محصولات فولادی با افزایش مواجه گردید.

روز گذشته بیشترین افزایش قیمت ها در بازار رخ داد. از ابتدای روز قیمت میلگرد آجدار بر پایه ۳۴۰۰ تومان اعلام می شد اما با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز کاری، قیمت این محصول به ۳۶۰۰ تومان افزایش یافت. اما این افزایش قیمت ها تنها به بخش میلگرد ها ختم نمی شد و قوطی پروفیل ها نیز همین روال را در پیش گرفته بودند. قیمت قوطی آهن در هفته گذشته هیچگونه افزایش قیمتی نداشت و بلعکس روندی کاهشی را در پیش گرفته بود، اما از ابتدای هفته جاری قیمت این محصول نیز حدود ۵۰ تومان بالا رفت.

خبر های بازار اهن حاکی از افزایش قیمت نبشی و ناودانی ها می باشد. بیشترین افزایش قیمت در بخش نبشی ها رخ داد. در این بازار قیمت ها تا مرز ۳۵۰ تومان نیز افزایش یافت. بخش ناودانی ها نیز از این قضیه مستثنا نبوده و بطور میانگین ۲۰۰ تومان رشد قیمت ها را شاهد بوده است.

پس از رشد ناگهانی قیمت ها در روز گذشته، شاهد بسته شدن فروش اکثر کارخانه های تولید کننده و حتی برخی از بنکداران در سطح بازار آهن تهران بودیم که این روند تا پایان روز گذشته ادامه داشت. پیش بینی قیمت آهن الات طی روز جاری حاکی از ادامه روند افزایشی می باشد. اگرچه اکثر کارشناسان رشد قیمت امروز را کمی آرام تر از روز گذشته پیش بینی کرده اند و اکثر ان ها اظهار داشتند که نرخ ها تا حدودی بالا خواهد رفت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها