کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سوز زمستانی در بورس تهران


کد خبر : ۵۶۱۶۴شنبه، ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶:۰۹۲۴۷۵ بازدید

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات اولین روز از دی ماه با کاهش بیش از یک هزار و 532 واحدی به پله 154 هزار و 550 واحدی ایستاد.

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات اولین روز از دی ماه با کاهش بیش از یک هزار و ۵۳۲ واحدی به پله ۱۵۴ هزار و ۵۵۰ واحدی سقوط کرد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۲۲۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۸۹ هزار و ۵۴۷ ریال در بیش از ۹۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۴۴۵ واحد، شاخص بازار دوم ۳۱۹۸ واحد، شاخص بازار اول ۱۰۹۹ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۱۶۷ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۲۳ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۶ واحد کاهش را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی شازند، بانک ملت، بانک صادارت ایران، گروه مپنا، ماشین سازی اراک با روند صعودی و نماد پالایش نفت اصفهان با روند نزولی به کار خود پایان داد. 


معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۱۱ واحدی به پله ۱۷۸۰ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۴۴۷ هزار و ۶۶۵ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ و ۶۵۸ هزار و ۴۲۵ ریال در بیش ۷۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت با روند مثبت و نماد‌های پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی غدیر، صنایع ماشین‌های اداری ایران، سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین با روند منفی به کار خود پایان دادند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها