کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واکنش غیرمنتظره بازار آهن در ساعات پایانی روز دوشنبه


کد خبر : ۵۶۰۳۲سه شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲:۰۰۲۱۱۳۲ بازدید

در روزهایی که تنها خبر از ادامه روند کاهشی قیمت آهن‌آلات در این بازار غیر قابل پیش‌بینی به گوش می‌رسید، در آخرین ساعات کاری روز گذشته ...
واکنش غیرمنتظره بازار آهن در ساعات پایانی روز دوشنبهواکنش غیرمنتظره بازار آهن در ساعات پایانی روز دوشنبه

آهن‌پرایس- در روزهایی که تنها خبر از ادامه روند کاهشی قیمت آهن‌آلات در این بازار غیر قابل پیش‌بینی به گوش می‌رسید، در آخرین ساعات کاری روز گذشته شاهد روند معکوس قیمت ها در بازار بوده ایم.

روز گذشته اعلام قیمت ها با روندی نزولی استارت خورد و این روند تا اواسط روز ادامه داشت اما از ساعت ۲ بعد از ظهر قیمت توسط کارخانه ها افزایش یافت و جو روانی در بازار بوجود آورد. قیمت میلگرد آجدار توسط دو الی سه کارخانه افزایش ۱۰۰ تومانی داشته و دیگر کارخانه ها فروش خود را بستند.

امروز بازار آهن آلات دچار نوسان شده است. در هر بخش شاهد روند متفاوتی هستیم. بخش قوطی پروفیل ها به پیروی از روزهای گذشته همچنان در حال کاهش قیمت می باشد. قیمت نبشی و ناودانی ثابت بوده و قیمت میلگردهای اجدار پس از تغییرات روز گذشته مجددا افزایش ۵۰ تومانی داشته است. با توجه به وضعیت بازار آهن آلات طی دو روز اخیر، پیش بینی می شود قیمت میلگرد آجدار طی یکی دو روز آتی با رشد مواجه شود.

قیمت میلگرد اجدار بطور میانگین ۱۰۰ تومان کاهش یافت اما همچنان در کانال سه هزار تومان قرار دارد. در حال حاضر کمترین قیمت میلگرد مربوط به کارخانه شاهین بناب می باشد که ۳۲۰۰ تومان اعلام شده است. همچنین بیشترین قیمت مربوط به کارخانه سیرجان بوده که نرخی معادل ۳۴۰۰ تومان اعلام کرده است.

دیگر محصولات فولادی از جمله ورق و تیرآهن هنوز وضعیت مشخصی نداشته و هیچگونه اعلام قیمتی نداشته اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها