کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز مجدد صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه


کد خبر : ۵۵۹۴یکشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰:۵۲۷۰۵۸ بازدید

همزمان با هفته صنعت، معدن و تجارت مراسم آغاز دوباره صادرات محصولات ایران خود به روسیه برگزار شد.
آغاز مجدد صادرات محصولات ایران خودرو به روسیهآغاز مجدد صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه

 امروز با حضور مدیرعامل ایران خودرو و برخی از نمایندگان مجلس و سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه مراسم آغاز دوباره صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه برگزار شد.

علی علمی معاونت صادرات و امور بین الملل ایران خودرو در این مراسم با اشاره به اینکه روسیه به عنوان یک کشور بزرگ با جمعیتی حدود 143 میلیون نفر می‌تواند بازار مناسبی برای صادرات محصولات ایران باشد، اظهار داشت: روسیه در سال 2013 حدود دو میلیون 760 هزار دستگاه خودرو به فروش رسانده است که براساس پیش بینی های به عمل آمده این میزان تا سال 2016؛ 3.3 میلیون دستگاه خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در سال 2009 به دلیل مقررات و استانداردهای حاکم بر روسیه و عدم مطابقت محصولات ایران با این استانداردها صادرات ایران خودرو به این کشور متوقف شده بود، تصریح کرد: این شرکت درسال 2012 با ارتقای فعالیت های خود و کسب استانداردهای مناسب توانست در اواخر 2013 گواهی تطابق استانداردها را مطابق با معیار روسیه دریافت کند و بدین ترتیب صادرات خود را به این کشور آغاز نماید.

معاونت صادرات و امور بین الملل ایران خودرو با اشاره به اینکه ظرف چند ماه اخیر مقدمات صادرات محصولات این شرکت به کشور روسیه فراهم شده است، افزود: براساس توافقات بعمل آمده تا پایان 2015 باید 10 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به بازار روسیه عرضه شود.

وی اضافه کرد: محصولات صادراتی ایران خودرو به کشور روسیه شامل خانواده سمند ال ایکس، اس ای، سورن و ال ایکس و محصول رانا به فدراسیون روسیه و کلیه کشورهای cis است.

علمی با اشاره به اینکه براساس استانداردها ایران برای ادامه صاردات محصولات خود باید استاندارد یورو5 را اجرا و آمادگی داشته باشد تا محصولات خود را با استاندارد یورو6 به بازار عرضه کند، تصریح کرد: امیدواریم با بسترسازی مناسب بتوانیم به استانداردهای مذکور جهت افزایش حجم صاردات محصولات خود به بازار روسیه داشته باشیم چرا که اعتقاد بنده صادرات موتور محرک برای ارتقای سطح کیفی محصولات به داخل کشور به حساب می‌آید که در همین راستا باید اقدامات اساسی صورت گیرد.


44qaj3ipfow4f3ml08nz.jpg

gap0oymcb9a3fsb4o922.jpg

bxh11978x8b8lpxlpnk0.jpg

pzm2vwaz33i2b5ka827.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها