کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرچمدار اندروید؛ به زودی در دستان شما


کد خبر : ۵۵۹۲۱شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱:۴۷۱۵۲۹ بازدید

پیش از رونمایی از زن فون 5 ایسوس جلسه‌ای رسانه‌ای برگزار کرد و رییس جهانی بازاریابی این کمپانی در طی این جلسه بیان کرد:« بعضی از مردم می‌گویند ایسوس، از روی اپل کپی می‌کند. ما به این حواشی ...

پیش از رونمایی از زن فون 5 ایسوس جلسه‌ای رسانه‌ای برگزار کرد و رییس جهانی بازاریابی این کمپانی در طی این جلسه بیان کرد:« بعضی از مردم می‌گویند ایسوس، از روی اپل کپی می‌کند. ما به این حواشی اهمیتی نمی‌دهیم چون نمی‌خواهیم از آ‌ن‌چه که مشتریانمان از ما می‌خواهند، دور شویم. باید رویه ما را دنبال کرد تا بفهمید این موضوع حل شده است. انواع زیادی از گوشی‌های اندروید وجود دارد که زن فون ایسوس یکی از آن‌هاست.» اگر چه تلفن‌های همراه ایسوس در کشور آنچنان جا نیفتاده است، اما کم و بیش در دست اطرافیانمان علاوه بر لپ‌تاپ‌های بی‌نظیرش، زن فون‌های این کمپانی نیز به چشم می‌خورد. گوشی موبایل دست دوم ایسوس و نوی آن حالا در ایران مدل‌های خیلی زیادی دارد که اگر با آن‌ها بیشتر آشنا شوید، حتما هوادارش خواهید شد.

گوشی موبایل دست دوم ایسوس

گفتیم گوشی‌های هوشمند ایسوس مدل‌های زیادی دارد و از همین رو می‌خواهیم ایسوس زن فون 5 را معرفی کنیم. یک تلفن همراه نسبتا ساده از خانواده ایسوس، با صفحه 6.2 اینچی و کارآیی عالی. Zenfone 5 در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی Zenfone 4 جهشی بزرگ در طراحی داشت. به عنوان مثال صفحه نمایش زن فون 4 5.5 اینچ است. همچنین در زن فون 5 یک گلس بسیار نازک روی ال سی دی وجود دارد. درجه تنظیم خودکار نور صفحه موبایل و حرارت گوشی از قابلیت‌های این تلفن همراه است اما، اما، مهم‌ترین چیزی که زن فون 5 را خاص و برجسته می‌سازد دمای رنگ خودکار این تلفن همراه است. رنگ‌هایی که روی ال سی دی ظاهر می‌شوند، با توجه به نور محیط تغییر می‌کند که مبادا چشم اذیت شود! وزن زن فون 5، با وجود صفحه نمایش بزرگش 155 گرم است که به راحتی با یک دست نگه داشته می‌شود. علاوه بر این‌ها، آنچه که گوشی موبایل دست دوم ایسوس را برای مخاطب بدون درنظر گرفتن دست دوم بودنش جذاب می‌کند، دوربینی است که نسبت به اعضای پیشین زن فون پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشت. دوربین اصلی، دو لنز 12 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی دارد که بهترین کیفیت از تصویر را برای مخاطب ارائه می‌کند. علاوه بر این، سیستم عامل زن فون 5 با یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 1.8 گیگاهرتزی آنقدر قوی است که گوشی موبایل دست دوم ایسوس در این مدل قابل اطمینان به نظر می‌رسد.

در روز رونمایی، ZenFone 5 479 دلار قیمت‌گذاری شد که به نرخ ما حدود 5 میلیون و 500 هزار تومان می‌شود. این تلفن همراه تلفیقی است از آیفون، سامسونگ و حتی اچ تی سی( از نظر کیفیت دوربین) اما به هر حال گوشی هوشمند منحصر به فردی است که اگر بتوانید صاحب یکی از آن‌ها بشوید، قطعا یکی از خوش‌شانس‌های روی کره زمین هستید.

طبق اخبار و پیگیری‌های به عمل آمده، ZenFone 5  و ZenFone 5Z به زودی در سایت‌های خرید و فروش آنلاین موجود خواهد شد. دروازه‌های ایران برای محصولات ایسوس باز است. نکته جالب اینجاست زمانی که زن فون5 بخرید، بدون نیاز به دانلود، برنامه اینستاگرام و فیس‌بوک روی آن نصب شده است. از کیفیت بالای صدای پخش و بلندگو هم چیزی نگوییم بهتر است، خودتان به زودی می‌فهمید. محصولات الکترونیکی از قبیل موبایل، به محض ورود به ایران در سایت دیوار آگهی می‌شود. بنابراین حسابی حواستان به این سایت و آگهی‌هایش باشد، گوشی موبایل دست دوم ایسوس و نوی آن در مدل زن فون 5 و زن فون 5 زد تا مدتی دیگر در دیوار ظاهر می‌شود.

منبع : ویرلن



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها