کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تخفیف اپراتورهای اول و دوم در ماه رمضان


کد خبر : ۵۵۸۱یکشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰:۴۸۳۷۴۲ بازدید

امسال نیز مانند سال‏های گذشته اپراتورهای تلفن همراه برای مشترکان خود تخفیف‏ های ویژه ماه رمضان در نظر گرفته‏ اند.

براساس اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکان اپراتور­ همراه اول می‌توانند در ماه رمضان با ثبت‌نام رایگان در طرح 55+5 در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت 5 دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه رایگان صحبت کنند.

براساس این طرح، مشترکان با ثبت‌نام رایگان می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت 5 دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند. تماس پس از 60 دقیقه قطع شده یا به نرخ مکالمه جاری با تکرار شرایط طرح باز خواهد گشت.زمان اجرای این طرح، 8 تیر تا 6 مردادماه سال‌جاری است و کلیه مشترکان فعال دائمی و اعتباری می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند. همراه اولی‌ها می‌توانند با ارسال عدد 1 لاتین به سرشماره 8055 در طرح ثبت‌نام کنند. مشترکان باید توجه داشته باشند که تا قبل از دریافت پیامک تأیید، ثبت نام در طرح صورت نگرفته است.

تمامی مشترکان جدید که در طول طرح اقدام به فعال‌سازی کنند، امکان ثبت نام در این طرح را خواهند داشت.همچنین این طرح شامل مکالمات درون شبکه (تلفن ثابت و همراه اول) شده و مکالمات خارجه، رومینگ بین‌الملل و تماس با سایر اپراتورها شامل این طرح نمی‌شود.اپراتور دوم تلفن همراه نیز در این ماه برای مشترکان خود، تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل تا پایان ماه مبارک رمضان، مشترکان این اپراتور در سراسر کشور می‏توانند با عضویت در خدمات جزیره هوشمند، تا ۹۹ درصد تخفیف در تعرفه مکالمات ایرانسلی خود، دریافت کنند.

براساس این گزارش، مشترکان برای استفاده از این تخفیف‏های هوشمند، لازم است با شماره‏گیری کددستوری «#۱*۱۳۵*»، به صورت رایگان به عضویت این سرویس درآیند. محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس بر اساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند و در لحظه انجام می‏شود و میزان تخفیف در ساعات غیراوج مصرف و در مناطق دارای ترافیک کمتر شبکه، بیشتر از سایر مناطق و زمان‏ها خواهد بود. در ابتدای تماس، میزان تخفیف هوشمند، به صورت خودکار روی نمایشگر تلفن همراه مشترکین نشان داده می‏شود . ضمن آنکه مشترکان می‏توانند در هر لحظه با شماره‏گیری کددستوری«#۰*۱۳۵*»، از میزان تخفیف در ساعت فعلی و ساعت آینده مطلع شوند. همچنین در صورتی که سیستم پخش سلولی (Cell Broadcast ) در منوی تنظیمات گوشی مشترک فعال شود، تخفیف طی ساعات و در مکان‏های مختلف به صورت خودکار روی نمایشگر گوشی نشان داده می‏شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها