کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هنوز هم تویوتا کمری محبوب است؟


کد خبر : ۵۵۷۴۰دوشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸:۴۸۷۷۸۱ بازدید

با اینکه به لطف قوانین دولتی ممنوعیت واردات، عرضه نسل هشتم تویوتا کمری در کشور به صورت گسترده ممنوع است، هستند برخی از عشاق این ...
هنوز هم تویوتا کمری محبوب است؟هنوز هم تویوتا کمری محبوب است؟

هفت‌صبح| با اینکه به لطف قوانین دولتی ممنوعیت واردات، عرضه نسل هشتم تویوتا کمری در کشور به صورت گسترده ممنوع است، هستند برخی از عشاق این سدان بنزینی برجسته ژاپنی که با پرداخت بهای ارزی خودرو، به صورت گذر موقت از این خودرو لذت می‌برند.

کمری جدید که فرم بسیار اسپورت و برجسته‌ای دارد، از زمان عرضه در بازار آمریکا تا کنون توانسته ۲۹۰ هزار دستگاه فروش داشته باشد و به همین میزان هم در سایر بازارهای جهانی فروش داشته باشد. موردی که کمری را به چهارمین سدان جهان از نظر میزان فروش تبدیل می‌کند و تویوتا را به یکی از خوشبخت‌ترین تولیدکنندگان سدان در جهان بدل می‌سازد. کمری جدید که بر خلاف نسل قبل از خطوطی تیز و خشن در بدنه خود سود برده، کابین بسیار مجللی داشته و نسبت به نسل قبل خود گنجایش و راحتی بیشتری دارد.

کمری که در انواع هیبرید و بنزینی در بازاهای جهانی عرضه می‌شود، اغلب با پیشرانه‌ی ۲٫۵ لیتری ۲۰۴ اسبی جدیدش به کشور وارد شده و علاوه بر مصرف سوخت بسیار مناسب، از مدل‌های پایه‌ی هیوندای سوناتا، هوندا آکورد، نیسان آلتیما و شورولت مالیبو شتاب بهتر و بیشتری دارد. این خودرو در مدل 2018 در حالی به صورت گذر موقت با بهای حدود 400 میلیون تومان در مناطق آزاد ایران به فروش می‌رسد که نسخه‌های 2016 و هیبریدی خودرو هم‌اینک با پلاک ملی حدود 550 میلیون تومان قیمت دارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها