کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پاسخ دهباشی و ده‌نمکی به گاف دوباره محمود صادقی


کد خبر : ۵۵۶۶۳یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳:۱۴۸۷۳ بازدید

نماینده مردم تهران که چند بار با اظهارنظرهای شتاب‌زده گاف‌های عجیب و غریبی داده بود، بار دیگر حاشیه‌ساز شد. او عکسی از پشت صحنه ...

مهر نوشت: نماینده مردم تهران که چند بار با اظهارنظرهای شتاب‌زده گاف‌های عجیب و غریبی داده بود، بار دیگر حاشیه‌ساز شد. او عکسی از پشت صحنه اخراجی‌ها را به‌جای حوادث کوی دانشگاه در سال ۷۸ منتشر کرد!

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که چندین بار به‌دلیل شتاب‌زدگی، گاف‌های عجیب و غریبی در صفحات اجتماعی خود داده است، در آخرین اقدام خود عکس پشت صحنه یک فیلم را در توییتر و اینستاگرام خود منتشر کرده که حاوی اطلاعات نادرست است.

محمود صادقی در صفحه شخصی خود به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، ۳ تصویر منتشر کرد و نوشت: «گرامی باد شانزده آذر نماد جنبش دانشجویی برای صیانت از حریم دانشگاه در برابر دوگانه ی استبداد و استعمار» صادقی در این پست، عکس پشت صحنه فیلم اخراجی‌ها را به عنوان نماد جنبش دانشجویی منتشر کرده است!

حسین دهباشی پژوهشگر تاریخ، در توضیح گاف جدید آقای نماینده نوشته است: «جناب آقای دکتر صادقی سلام. روز دانشجو و بر شما نیز مبارک. در عین‌حال عنایت فرمایید که جز عکس شهیدان شریعت رضوی، قندچی و بزرگ‌نیا سایر تصاویر ربطی به یادداشت شما ندارند. یکی عکس آقای ده‌نمکی در پشت صحنه فیلم اخراجی‌ها، دیگری کوی دانشگاه در ۱۸تیر ۷۸ و آخری ۱۳ آبان ۵۷ است.»

مسعود ده‌نمکی هم پاسخ محمود صادقی را با زبانی تند داده است. او در بخش‌هایی از یادداشت اینستاگرامی خود نوشته: «ایران تنها کشوری است که مسئولین آن نقش اپوزیسیون و مخالف‌خوانی را خودشان بر عهده می‌گیرند. به تعبیری برای فریب مردم نقش سوپاپ اطمینان را بازی میکنند تا دهان ها را ببندند… در سواد رسانه‌ای و حقوقی ایشان همین بس که به فرموده بزرگترهایش برای پرت کردن حواس مردم از مطالبلات معیشتی عکس پشت صحنه اخراحی را به جای سال ۷۸ پست گذاشته…»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها