کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رنگ مد سال 2019 معرفی شد


کد خبر : ۵۵۶۳۳شنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴:۲۴۱۶۳۴۸ بازدید

بسیاری از افرادی که به مد، فشن، رنگ مو و لباس و رنگ مبلمان و دکوراسیون منزل خود اهمیت زیادی می‌دهند و همچنین افرادی که در این زمینه‌ها ...
رنگ مد سال 2019 معرفی شدرنگ مد سال 2019 معرفی شد

به گزارش ایران‌جیب از توکامگ، بسیاری از افرادی که به مد، فشن، رنگ مو و لباس و رنگ مبلمان و دکوراسیون منزل خود اهمیت زیادی می‌دهند و همچنین افرادی که در این زمینه‌ها به طور تخصصی فعالیت دارند، از ماه‌‌ها پیش منتظر اعلام رنگ سال 98 یا همان رنگ سال 2019 هستند تا بتوانند فعالیت‌ها و خریدهای خود را با این رنگ تطبیق دهند. موسسه پانتون امسال نیز همانند سال‌های گذشته در ماه دسامبر رنگ سال را معرفی کرد که در رنگ سال جدید ۲۰۱۹، به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ مرجانی زنده (living coral) را به عنوان رنگ سال جدید معرفی کرده است. 

موسه پانتون که حدود 20 سال است رنگ سال را انتخاب می‌کند، امسال برای انتخاب آن به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ سال ۲۰۱۹ را رنگ مرجانی زنده ، که برخی از آن با عناوین صورتی مرجانی یا مرجانی سایه سرخ نیز یاد می‌کنند، با کد رنگی #fa7268 اعلام کرده است. رنگی که مطمئنا همه شرکت‌های طراحی لباس، مد و فشن، دکوراسیون، تکنولوژی و… از آن در طراحی‌های جدید خود استفاده خواهند کرد و شاهد استفاده از آن در رنگ لباس، مو و وسایل منزل و همه قسمت‌های زندگی مردم خواهیم بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها