کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پشت پرده درگیری ها در دانشگاه امیرکبیر /مسئول بسیج دانشجویی: آتش به اختیار عمل کردیم


کد خبر : ۵۵۶۲۴شنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳:۵۵۱۱۴۴ بازدید

در روزهای گذشته تصاویر و ویدئوهایی از زد و خورد دو طیف دانشجویی دانشگاه امیرکبیر منتشر شده است.

در روزهای گذشته تصاویر و ویدئوهایی از زد و خورد دو طیف دانشجویی دانشگاه امیرکبیر منتشر شده است.

تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور در محوطه این دانشگاه تجمع کردند اما بر اساس اظهارات دانشجویان و تصاویر منتشر شده، این تجمع به تنش کشیده شد.

یکی از دانشجویان حاضر در تجمع دانشگاه امیرکبیر در این باره به ایرنا گفت  که اعضای بسیج دانشجویی و بویژه شورای مرکزی انجمن اسلامی به آنها حمله و پلاکاردها را پاره کردند.

مرتضی محمدی یکی از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر و از حاضران در تجمع در این باره گفت:چند وقتی است که تعدادی از دانشجویان در دانشگاه‎های شریف، علامه، بابل، تهران و همچنین دانشگاه ما سازماندهی شدند. قصدشان جذب بدنه نخبگانی هستند تا اذهان را تحریک کنند و این موضوعات را به کف جامعه بکشانند. در دانشگاه ما بیانیه و اعلامیه پخش کردند. هیچ کدام از تشکل‎های دانشجویی ما مسئولیت این تجمع را قبول نکردند اما همه آنها در این تجمع حضور داشتند. چراکه آنها از بیرون خط و ربط می‎گیرند. در اطلاعیه آنها گفتند که قضیه، معیشت مردم است اما با توجه به بی تجربگی آنها، شعارهایی که سردادند، کاملاً سیاسی و ساختار شکنانه بود. من یک دانشجو هستم و این صلاحیت را به بنده داده‌اند. رهبر جمهوری اسلامی ایران به من گفته است که می‎توانید آتش به اختیار عمل کنید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها