کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

93 دلال ارز و سکه با حساب‌های نجومی به زندان افتادند


کد خبر : ۵۵۴۹۷سه شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴:۳۵۸۵۴ بازدید

رییس پلیس پایتخت از زندانی شدن ۹۳ دلال ارز و سکه با حساب‌های نجومی خبر داد.

رییس پلیس پایتخت از زندانی شدن ۹۳ دلال ارز و سکه با حساب‌های نجومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت در حاشیه طرح رعد ۱۹ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵۴ حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد، اظهار داشت: ۳۹ نفر از محکومان فراری دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این طرح ۶۳۱ سارق و مالخر دستگیر شدند و هفت هزار و ۲۲۰ فقره اموال سرقتی کشف شد. همچنین در این طرح ۱۴۱ دستگاه خودرو، ۹۰ دستگاه موتور سیکلت کشف شد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این طرح هزار و ۶۹ پرونده سرقتی کشف شده است، گفت: در این طرح ۳۵ باند متلاشی شد.

سردار رحیمی گفت: ارزش اموال مکشوفه هفت میلیارد و ۶۰۲ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: از کل سارقان دستگیر شده در این طرح ۳۲۴ نفر سابقه‌دار و ۳۰۷ نفر برای بار اول دستگیر شدند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: در این مرحله از طرح رعد ۴۹ پرونده تشکیل شده است که در همین راستا ۳۲ نفر دستگیر شدند؛ تعداد کل اموال مکشوفه ۷۰۹ هزار و ۳۴۵ مورد بوده است.

سردار رحیمی ادامه داد: در این طرح ۶ باند قاچاق کالا متلاشی شد؛ ارزش اموال مکشوفه در این طرح ۱۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان بوده است.

وی گفت: در این طرح ۱۷ کیلو مواد مخدر کشف شده است و در این راستا ۱۹۳ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: در این طرح ۳۷۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۴ باند مواد مخدر متلاشی شدند.

سردار رحیمی گفت: در این طرح ده قبضه سلاح شکاری و ۴۳ سلاح سرد کشف شده است.این طرح نسبت به دیگر طرح‌ها موفقیت بیشتر داشته است.

وی با اشاره به اینکه امروز پایان کار دلالان ارز و سکه خیابانی است، گفت: با تلاش و اقدامات اثرگذار پلیس پس از ۳۰ سال دلالان ارزی در چهار راه استانبول، منوچهری و میدان فردوسی جمع‌آوری شدند.

او با بیان اینکه بالغ بر ۹۳ نفر از دلالان با حساب های نجومی به زندان افتادند، گفت: از ابتدای برخورد پلیس با دلالان ارز و سکه ۴۰۰ نفر دستگیر شدند که با برخورد قاطع دستگاه قضا ۹۳ نفر به زندان رفتند.

وی با بیان اینکه کسانی که وارد محدوده ترافیک می‌شوند، یکبار توسط پلیس اعمال جریمه می شوند، گفت:  البته قانونی در شورای شهر مصوب شده مبنی بر اینکه ماشینی که وارد طرح ترافیک می‌شود دوباره باید جریمه شود و من نمی‌دانم بنای این قانون چیست و نباید مردم برای یک تخلف دوبار جریمه شوند.

سردار رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر حذف طرح زوج و فرد و افزایش محدوده طرح ترافیک افزود: این موضوع را از رسانه ها متوجه شدیم و اگر طرحی باشد باید در مراجع قانونی به تصویب برسد و بعد اعلام شود و این با قانون مغایرت دارد و اگر قرار باشد، کاری انجام شود؛ پلیس باید نظر نهایی را بدهد چرا که کار ترافیک با پلیس است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها