کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هشدار شدید ایران به گرجستان


کد خبر : ۵۵۴۹۴سه شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶:۴۶۲۵۷۴ بازدید

ایران به گرجستان به علت هتک حرمت حجاب مسافران ایرانی هنگام چک امنیتی درفرودگاه تفلیس، اعتراض نمود.

 بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص اخبار منتشره از هتک حرمت حجاب چند مسافر ایرانی هنگام چک امنیتی مسافران پرواز تفلیس به اصفهان، اظهار داشت: سفارت ایران در تفلیس مراتب اعتراض شدید خود را به وزارت امور خارجه گرجستان و پلیس امنیت فرودگاه تفلیس اعلام کرد. 

بهرام قاسمی افزود: پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس، اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه و دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان در این ارتباط ادامه دارد که ابلاغ مراتب اعتراض اداره کل کنسولی به سفارت گرجستان در تهران و ارسال یادداشت اعتراضی سفارت ایران در تفلیس به وزارت خارجه گرجستان و نیز درخواست توضیح از سفیر گرجستان در تهران از جمله اقداماتی است که انجام شده و از مقامات ذیربط گرجی خواسته شده است ضمن پیگیری موضوع، از تکرار چنین برخوردهایی با مسافران ایرانی خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مجموع اقدامات انجام شده پلیس امنیت فرودگاه تفلیس نسبت به رعایت حرمت بانوان مسلمان حداکثر دقت و اهتمام را به عمل آورد و از تکرار چنین اقداماتی جلوگیری نمایند. 

گفتنی است، پیش از پرواز شماره ۷۲۲۴ ساعت ۷:۴۵ صبح دیروز تفلیس به اصفهان، مأموران این فرودگاه اقدام به هتک حرمت زنان مسافر ایرانی که با این پرواز عازم ایران بودند کردند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها