کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرگ راننده پژو 206 بر اثر نبستن کمربند ایمنی + تصاویر


کد خبر : ۵۵۴۴۴دوشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰:۳۴۱۹۳۸ بازدید

یک دستگاه خودرو سواری در بلوار نبرد واژگون شد و راننده جوان آن بر اثر نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب و به سختی مجروح شد.

شاهدان با دیدن این حادثه رانندگی بلافاصله با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و از آتش نشانی درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه شب گذشته زنگ ایستگاه ۲۴ را بصدا درآورد و نیروهای عملیات این ایستگاه به همراه تیم نجات ۲ را به محل حادثه دربلوار نبرد جنوبی، پایین تر از خیابان بقایی روانه کرد.

حسین کوکبی افسر آماده ی منطقه ی ۸ عملیات سازمان آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شده بود، در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ به رانندگی پسری حدوداً ۱۸ ساله در مسیر جنوب به شمال بلوار در حال حرکت بود که به دلیل نامعلومی به شدت با جدول وسط بلوار برخورد کرد و پس ازوارد شدن به مسیر مخالف، واژگون شد.

وی اضافه کرد: براثر این حادثه، راننده جوان خودروسواری به دلیل نبستن کمربند ایمنی از داخل این وسیله نقلیه به بیرون پرتاب و بین خودرو و سطح خیابان گرفتار شد.

کوکبی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله بعد از ایمن کردن محل، چیدن علائم ترافیکی و همچنین کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی، مشغول عملیات شدند و با احتیاط کامل با بلند کردن خودروی واژگون شده، این جوان را از زیر خودرو بیرون کشیدند.

این افسرآماده آتش نشانی ادامه داد: نیروهای عملیات پس از نجات راننده، وی را بلافاصله برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

کوکبی گفت: پس از انتقال خودرو به حاشیه ی امن خیابان و نیز شستشوی محل حادثه، آتش نشانان با تحویل محل و خودرو به عوامل انتظامی و راهور منطقه، عملیات خود را پایان دادند.

براساس گزارش واصله، به دنبال پیگیری‌های انجام شده از مرکز درمانی مورد نظر مشخص شد که متاسفانه راننده خودرو پژو 206 بر اثر شدت جراحات وارده در ناحیه ی سر درحین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. 

jry3xcii2vwds0gg5o.jpg

h16iqlm638ofebaoarkh.jpg

ieow5atjn0toqburbla6.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها