کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ترامپ خطاب به جنرال موتورز: تولید خودرو در چین را متوقف کنید


کد خبر : ۵۵۲۴۶چهارشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۱:۲۱۷۱۵۵ بازدید

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا با لحنی تند به بزرگترین شرکت خودروساز آمریکا حمله کرده است. او گفته جنرال موتورز باید در داخل آمریکا خودرو ...
ترامپ خطاب به جنرال موتورز: تولید خودرو در چین را متوقف کنیدترامپ خطاب به جنرال موتورز: تولید خودرو در چین را متوقف کنید

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا با لحنی تند به بزرگترین شرکت خودروساز آمریکا حمله کرده است. او گفته جنرال موتورز باید در داخل آمریکا خودرو تولید کند در غیر این صورت، با "مشکل" روبرو خواهد شد.

بزرگترین شرکت خودروسازی آمریکا، جنرال موتورز اعلام کرده قصد دارد یکی از کارخانه‌هایش در ایالت اوهایو را تعطیل کند. پس از اعلام این خبر، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به شدت نسبت به آن واکنش نشان داد.

ترامپ به روزنامه "وال‌ استریت ژورنال" گفته است: «آنها باید هرچه سریعتر در آنجا [اوهایو] یک کارخانه جدید راه‌اندازی کنند.» او همچنین مری بارا رییس جنرال موتورز را خطاب قرار داده و گفته باید تولید خودرو در چین را متوقف کند، در غیر این صورت "مشکل" پیدا خواهد کرد.

ترامپ به وال‌ استریت تاکید کرده که دولت ایالات متحده برای جنرال موتورز خیلی کارها انجام داده و به همین دلیل در شرایطی قرار دارد که می‌تواند بر روی این شرکت فشار بیاورد.

شرکت جنرال موتورز اعلام کرده که فروش خودروهای این شرکت در داخل آمریکا کاهش پیدا کرده و به همین دلیل این شرکت می‌خواهد تعدادی از پرسنلش را اخراج و برخی مراکز تولیدش را تعطیل کند. هفت کارخانه که چهارتای آنها در داخل خاک آمریکا هستند جزو مراکزی هستند که باید تعطیل شوند.

مری بارا، رییس جنرال موتورز از تغییرات بزرگ ساختاری در این شرکت و برنامه صرفه‌جویی به منظور "انطباق با شرایط بازار" خبر داده است.

این شرکت خودروساز قصد دارد در آینده بیش از هرچیز تولیدات محبوبش در داخل آمریکا را حفظ کند، از قبیل خودروهای شاسی بلند SUV و وانت‌های کوچک. در مقابل قرار است خودروهای کوچک و متوسط که در آمریکا مشتری چندانی ندارند تولیدشان کاهش پیدا کند.

در ازای این کاهش تولید، جنرال موتورز قصد دارد خط تولید وسایل نقلیه خودران را گسترش دهد. همچنین توسعه تولید خودروهای برقی در اولویت آینده این شرکت قرار دارد؛ برنامه‌ای که جنرال موتورز قصد دارد با آن به رقابت با شرکت بزرگ تولید خودروهای برقی تسلا در آمریکا بپردازد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها