کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید آپارتمان از ملکانا چه ویژگی هایی دارد؟


کد خبر : ۵۵۱۸۷دوشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶:۳۸۶۳۳ بازدید

خرید آپارتمان کار ساده ای نیست. به خصوص دربازاری که غبار آلود است، ساعت می زند و پر است از گرگ هایی که در نقش واسطه، حباب ایجاد می کنند، قیمت را بالا می برند و به وقت نیاز، اصطلاحا توی سر مال می زنند ...

چند نکته ی کاربردی و معرفی یک پلتفرم

چگونه از بین گزینه ها؛ شاه ماهی را انتخاب کنم؟

 خرید آپارتمان کار ساده ای نیست. به خصوص دربازاری که غبار آلود است، ساعت می زند و پر است از گرگ هایی که در نقش واسطه، حباب ایجاد می کنند، قیمت را بالا می برند و به وقت نیاز، اصطلاحا "توی سر مال" می زنند.

قصد نداریم خیلی روی حواشی تاکید کنیم و به کف بازار برویم؛ کاملا برعکس، در این مقاله، چند تکنیک کاربردی برای خرید آپارتمان ارائه می دهیم، سپس سراغ پلتفرمی می رویم که خرید و فروش مسکن در تهران را متحول کرده است، امیدواریم این نوشته بتواند شما را در بازار مسکن یاری دهد و شاه ماهی بازار را به تنگ شما بیاندازد، با ما همراه باشید.

 

نکاتی که باید در خرید آپارتمان رعایت کنیم

ما قبل از آن که یک آپارتمان را خریداری کنیم، در واقع بابت محله و شرایط دور و بر آن هزینه پرداخت می کنیم. درنتیجه، اولین اقدام در خرید آپارتمان می شود شناخت محله. به خصوص در تهران وقتی به دنبال خرید مسکن هستید، به خوبی دقت کنید، اگر کار شما به گونه ای است که به صورت منظم به فلان مرکز مراجعه می کنید و بهمان محله از آن دور است، باید گزینه های مرتبط با آن منطقه را از لیست خرید خود خارج کنید.

پس از آن نوبت به شناخت بافت محل سکونت و روحیات شخصی شما می رسد. به فرض که شما نویسنده باشید و منزلی در بهترین نقطه، اما در محاصره ی کسب و کارهای پر سر و صدا قرار گرفته باشد. حتی اگر تمامی پیشبینی های قیمت مسکن برای آن ناحیه شرایط رشد را در نظر بگیرند، خرید آن آپارتمان معقول نیست.

عمر بنایی که می خرید چه قدر است؟ اصطلاحا "چند سال ساخت" است؟ به خصوص اگر در تهران آپارتمان می خرید، با آن شرایط خاص اقلیمی و زمین شناسی، لازم است که به طور دقیق مسائل مربوط به قدمت و استاندارد ساخت و ساز را زیر ذره بین قرار دهید.

آیا مسکنی که در تهران سراغ خریدش رفته اید، از منظر ایمنی مولفه و خواسته های شما را برآورده می کند؟ به عنوان مثال هستند افرادی که دوست دارند در مجتمع های دارای نگهبان آپارتمان بخرند، یعنی این یک شرط در خرید برای آن ها به حساب می آید، در نتیجه، به این مورد هم توجه داشته باشید.

آپارتمانی که بالکن ندارد، یک کمیتش می لنگد؛ اینگونه فکر می کنید؟ در صورتی که آدمِ قهوه ی بعد از ظهر و تماشای غروب هستید، حیف است که در تهران آپارتمانی بخرید، فاقد بالکن.

و اما شرایط درباره ی هزینه های جاری به چه شکل است؟ مثلا هر واحد بر چه مبنایی شارژ می پردازد؟ به این مسائل هم توجه داشته باشید.

سوال آخر هم معطوف می شود به پارکینگ. اگر وسیله ی نقلیه ی شما شخصی است (که به احتمال زیاد اینگونه است)، حتما شرایط پارکینگ را بالا و پایین کنید.

یک جمع بندی کوتاه قبل از ارائه ی پیشنهاد   

خرید آپارتمان، آن هم وقتی در تهران روی می دهد، علاوه به هزینه های جانبی، گیر و گرفتاری قانونی و بروکراتیک فراوان دارد. آن چه ما در این دست از مقالات ارائه می دهیم، مجموع مولفه هایی است که می تواند به طور بالفعل، مسکنی ایده آل تر را در اختیار شما قرار دهد. مطالعه ی این نکات اگرچه فوق العاده کاربردی و گاهی ضروری است، اما کافی نیست. به همین خاطر، ما نیاز داریم به پلتفرم هایی که علم روز دنیا به تجربه ی کف بازار را گره می زنند و خرید ما را از هر نظر بهینه می سازند. اگر به دنبال ایجاد چنین شرایطی هستید، آن چه در ادامه ارائه شده است را سر سری نگیرید.

 

املاک و وکیل ملکی در تهران؛ خرید با چشمان باز

نکات بالا را مطالعه کردید؟ همه ی آن ها و بسیاری دیگر از طریق یک پلتفرم مجازی در تهران قابل دسترسی است. به بیان دقیق تر، به علاوه ی آن چه در بالا ارائه شده، شما خدمات زیر را دریافت خواهید کرد؛

  • آپارتمانی را می خرید که از بین خیل گزینه های موجود در یک محله انتخاب شده و اطمینان دارید که نه از نظر قیمت و نه ساختار و امکانات، هیچ مورد بهتر دیگری در آن حوالی یافت نمی شود؛
  • شما برای مشاهده ی گزینه های مد نظر خود، سفر نمی کنید و البته که با عکس هم منزل نمی خرید، بلکه با فناوری "واقعیت مجازی" از پشت سیستم در منازل گام می زنید و از این طریق، بدون اینکه از خانه خارج شوید و در این بنگاه و آن بنگاه با هماهنگی صاحب خانه راهی مقاصد مختلف شوید، دل و روده ی گزینه های فروشی را بیرون می کشید (بی هزینه، سهل و آسان در ساعت از شبانه روز)؛
  • بر اساس ساختار پیش بینی و تحلیل و ارزیابی قیمت، پلتفرم به شما خواهد گفت که این آپارتمان در این محله از تهران می ارزد و اصطلاحا خوش قیمت است و آن یکی، با قیمتی بیشتر از نرخ روز به فروش گذاشته شده؛
  • شما با یک اپراتور، دلال یا تلفنچی درباره ی خرید و فروش مسکن سخن نمی گویید، طرف حساب شما یک وکیل پایه یک دادگستری است که قبل از معامله استعلامات قانونی را گرفته و با ضمانت شما را پای میز می کشاند؛
  • و در آخر، به مهم ترین مطلب می رسیم و آن کمیسیون است. در یک معامله واسطه می کوشد با انواع و اقسام تکنیک ها و چرب زبانی ها (شیرین فروختم، این و کسی نمی خرید، مثل این خونه پیدا نمی کنی، بیا فردا فلان قدر خودم برات بفروشم و غیره)  چند برابر نرخ مصوب اتحادیه (که خود آن هم زیاد است) دریافت کند، اما پیشنهاد ما، تا نود درصد تخفیف کمیسیون دارد.

آن چه در بالا ارائه شد اغوا کننده است؛ این طور نیست؟ ما در بیان و شرح مطالب اغراق نکردیم، در صورتی که می خواهید خود دست به قضاوت بزنید و "شنیدن کی بود مانند دیدن" شعار شما است، ملکانا را در گوگل جست و جو کنید و در آن گشتی بزنید. به احتمال زیاد با ما هم عقیده خواهید بود که این پلتفرم، به زودی خرید و فروش مسکن ایران را پس از تهران دگرگون خواهد کرد.

منبع : ویرلن



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها