کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتقاد اتحادیه اروپا ازسخنان روحانی علیه اسراییل


کد خبر : ۵۵۱۵۳دوشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳:۴۲۸۱۶ بازدید

یک سخنگوی اتحادیه اروپا به سخنان «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران درباره رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و از این رژیم حمایت کرد.

یک سخنگوی اتحادیه اروپا به سخنان «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران درباره رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و از این رژیم حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، یک سخنگوی اتحادیه اروپا به سخنان «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران درباره رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و از این رژیم حمایت کرد.

وی سخنان روحانی ضد رژیم صهیونیستی را «غیرقابل قبول» خواند و بر تعهد اتحادیه اروپا نسبت به این رژیم تاکید کرد.

رئیس‌جمهور ایران طی سخنرانی در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی در تهران، یکی از آثار شوم پس از جنگ جهانی دوم را تشکیل غده سرطانی در منطقه غرب آسیا دانست و گفت: تشکیل این غده سرطانی بر این مبنا بود که غرب مدعی بود که به ملت‌ها و حتی به دولت‌هایی که بسیاری از آنها دست‌نشانده‌شان بود اعتماد ندارد و باید قدرت دست‌نشانده خود را در منطقه مستقر کند که صد در صد گوش به فرمانشان باشد و منافع غرب را در منطقه حساس خاورمیانه تضمین کند.

حسن روحانی تصریح کرد: «چطور یک رژیم جعلی به نام اسرائیل در منطقه تشکیل شد و چطور ملت بزرگ و تاریخی فلسطین از خانه‌های خود رانده و آواره شدند و سالیان دراز مورد قتل و غارت صهیونیست‌ها در منطقه قرار گرفتند؟ مشکل کجاست؟».

پیش از این، صدراعظم اتریش در توئیتر خود به این اظهارات واکنش نشان داد و نوشت: «من اظهارات اخیر رئیس‌جمهور روحانی علیه اسرائیل را به شدیدترین نحو محکوم می‌کنم. تردید درباره حق موجودیت اسرائیل یا درخواست برای نابودی اسرائیل قطعا غیرقابل قبول است».



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها