کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد مرگبار دو کامیون با یکدیگر در بزرگراه شهید زین الدین + تصاویر


کد خبر : ۵۵۰۶۳پنجشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲:۱۶۱۶۷۶ بازدید

برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با عقب یک دستگاه کامیون در بزرگراه شهید زین الدین، موجب مرگ یکی از سرنشینان خودروی کامیونت شد.

 وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه بروز این حادثه رانندگی شدند سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 17 و گروه امداد و نجات 12 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 5:52 بامداد امروز خود را به مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین، بعد از بزرگراه امام علی(ع) رساندند.

پیمان شامانی رئیس ایستگاه 17 آتش نشانی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه کامیونت ایسوزو حین حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه به علت نامعلوم به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرد و به دنبال این حادثه راننده خودروی کامیونت قبل ازرسیدن آتش نشانان، توسط رانندگان خودروهای عبوری ازخودرو خارج شده ولی کمک راننده کامیونت درداخل اتاقک این وسیله نقلیه زخمی و محبوس شده بود.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و اطمینان از نداشتن نشتی گازوییل، به وسیله تجهیزات هیدرولیکی عملیات رها سازی سرنشین کامیونت را آغاز کردند.

رییس ایستگاه 17 آتش نشانی خاطر نشان کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان خود توانستند راننده 32 ساله را از داخل اتاقک در هم پیچیده کامیونت خارج کرده و تحویل کادر پزشکی اورژانس حاضر در محل دادند.

وی افزود: عوامل اورژانس پس از انجام معاینات اولیه اعلام کردند که این جوان 32 ساله بر اثر شدت جراحات وارده، در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.
وی با اشاره به این که علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور دردست بررسی است، اعلام کرد: هر دو خودرو به وسیله جرثقیل به حاشیه امن بزرگراه انتقال داده شدند و محل حادثه کاملا ایمن شد.

uhq8uf9gce0mz300qub.jpg

zk53odh3v2o239h4xq35.jpg

bbrs5o0rndke6s34971x.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها