کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مدیرکل‌ها چقدر حقوق می‌گیرند؟ + جدول


کد خبر : ۵۴۹۸۸سه شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳:۲۵۱۰۸۲۴ بازدید

یک مدیرکل چقدر حقوق می‌گیرد؟ این سوالی است که شاید پاسخ واحدی نداشته باشد و در هر اداره کل دریافتی مدیر ارشد آن متفاوت باشد.
مدیرکل‌ها چقدر حقوق می‌گیرند؟ + جدولمدیرکل‌ها چقدر حقوق می‌گیرند؟ + جدول

جنجال حقوق‌های نجومی که با افشای چند فیش حقوقی از برخی مسؤولان، در سال 95 آغاز شد، یکی از مصادیق فساد و رانت اقتصادی بود و سبب شد تا برخی از مسؤولان در راستای شفافیت و صداقت با مردم اقدام به‌انتشار فیش‌های حقوقی خود کنند.

با توجه به‌افزایش مشکلات اقتصادی، نوسان قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی و پایین بودن سطح دستمزد کارگران و کارمندان دولتی، به‌سراغ مدیران استان خراسان رضوی رفتیم تا به‌یک سوال پاسخ دهند:

«حقوقتان چقدر است؟»

چه کسانی بالاترین حقوق‌های مدیریتی را می‌گیرند؟

علیرضا رشیدیان که با توجه به‌قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، طی روزهای اخیر از استانداری خراسان رضوی استعفا داده است، در پاسخ به‌سوال خبرنگار فارس می‌گوید: اگر بخواهم دقیق بگویم، هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرم.

در ادامه به‌سراغ مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی رفتیم وی معتقد بود با 29 سال سابقه کاری 7 میلیون تومان دریافتی اش حق طبیعی مدیرکلی است.

اما در این میان مجتبی مزروعی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نکته جالبی در خصوص میزان دریافتی‌اش گفت.

وی در ادامه بیان کرد: دریافتی من 4 میلیون و 900 هزار تومان است که با اضافه‌کاری و حق ماموریت به‌حدود 7 میلیون تومان می‌رسد، یعنی 2 میلیون و 100 هزار تومان حق اضافه‌کاری و حق ماموریت این مدیرکل است.

حمیدرضا پوریوسف دیگر مدیرکلی بود که به‌سراغش رفتیم تا از چند و چون حقوقش مطلع شویم.

پور یوسف هم  در کانال 5 میلیونی ها قرار داشت، یعنی حقوق این مدیرکل به 5 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد.

 حسین نیری، مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی حقوق خود را 5 میلیون و 100 هزار تومان اعلام کرد.


اگر حقوقم را بگویم شما هم می‌خندید!

فرزاد فتاحی مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی کمتر از یک ماه است که در این پست فعالیت دارد، او پیش از این به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و سمنان فعالیت داشته، وی در اولین تماس به‌خبرنگار فارس اینگونه گفت که حقوق من چهار میلیون و 964 هزار و 100 تومان و دریافتی من حدود چهار میلیون تومان است که حدود 900 تومان برای بیمه و مالیات کسر می‌شود.

در ادامه به‌سراغ تنها مدیرکل زن خراسان رضوی می‌رویم که کمتر از 10 سال دیگر بازنشسته می‌شود.حقوق این مدیرکل طبق گفته خود بین چهار میلیون و 400 تا چهار میلیون و 500 هزار تومان در ماه است.

چندی پیش بود که محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد نیز در جلسه‌ای حقوق اعضاء شورای شهر مشهد را چهار میلیون و 900 هزار تومان که 10 درصد از این مبلغ هر ماه برای مالیات کسر می‌شود، اعلام کرد، یعنی با کم کردن 10 درصد حقوق شورای شهر چهار میلیون و 400 هزار تومان است.

محسن عراقی زاده، مدیرکل هواشناسی و حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی همچون علیرضایی و فتاحی از مدیران کانال 4 میلیونی هستند که به‌ترتیب چهار میلیون و 500 هزار تومان و چهار میلیون و 200 هزار تومان هر ماه دریافت می‌کنند.

سید احمد موسوی، مدیرکل پست خراسان رضوی از آن دسته مدیرانی بود که گرچه در زمان تماس خبرنگار در جلسه حضور داشت اما بدون هیچ مکث و تأملی دریافتی خود را نزدیک به 4 میلیون تومان بیان کرد.

علی رسولیان، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی خراسان رضوی از مدیران تازه نفسی است که در این استان فعالیت داشته، وی در پاسخ سوال بیان کرد: حقوق بنده حدود چهار میلیون بوده اما دریافتی ام، سه میلیون و 900 هزار تومان است.

در ادامه محمد سنجری، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در ابتدا پس از پرسیدن سوال مکث کوتاهی کرد و گفت که خجالت می‌کشم میزان دستمزد ماهیانه‌ام را اعلام کنم، اگر حقوقم را بگویم، شما هم می‌خندید.

سنجری که اصرار ما را برای این پرسش دید، گفت: براساس حکم، حقوق بنده چهار میلیون و 200 هزار تومان تعریف شده اما دریافتی‌ام چیزی حدود سه میلیون و 700 هزار تومان است.

ya0c16ntjc7iluhber81.jpg

21vy4puu0jy1ynf1e38.jpg
(منبع: فارس)



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها