کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

استاندار مشهد: علم‌الهدی در کنسرت دخالت نمی‌کند


کد خبر : ۵۴۸۱۸شنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸:۰۷۲۰۵ بازدید

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون نماینده ولی‌فقیه در استان حتی یک بار راجع به یک انتصاب دخالت نکردند، گفت: بر خلاف تصور برخی ...

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون نماینده ولی‌فقیه در استان حتی یک بار راجع به یک انتصاب دخالت نکردند، گفت: بر خلاف تصور برخی به دلیل خطبه‌های نمازجمعه، ایشان در مسائل اجرایی هیچگونه دخالتی نکرده و نمی‌کنند.

حتی در موضوع کنسرت نیز ما در شورای فرهنگ عمومی به این رسیدیم که مجموعه‌ای را ایجاد کنیم که به یک دستورالعمل برسند. اینکه مشهد یک حرمت‌هایی دارد، درست است اما اینکه ما بگوییم، قوانین در کشور استثنابردار است، درست نیست. حتی از دفتر مقام معظم رهبری نیز سوال کردیم که ایشان فرمودند قوانین جامع و برای همه کشور است.

رشیدیان بیان کرد: اینکه برخی از علما فتاوایی دارند، از نظر ما برای مقلدین آن‌ها قابل احترام است اما ما بنا نداریم کشور را براساس نظرات فقهی متفاوت علما اداره کنیم. نظر علما در جای خود محترم است اما کشور تنها بر اساس نظارت فقهی مقام معظم رهبری اداره و هدایت می‌شود. برای همین ما به جمع‌بندی رسیدیم که کارگروهی تشکیل شود و این کارگروه چارچوب موسیقی صحنه‌ای را مشخص کند.

وی اضافه کرد: این مطلب تاثیر گذاشت و یک سال است که ما دیگر شاهد آن برخوردها نیستیم و کنسرت‌های خوبی نیز در مشهد و شهرهای اطراف داشتیم. برخوردهای تندی که انجام می‌گرفت، مدیریت و کنترل شده که این جای خوشحالی دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: آقای علم‌الهدی و آقای رئیسی واقعا در این حوزه‌ها دخالتی نداشته و ندارند و ما روابط خوبی با آن‌ها داریم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها