کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش قیمت خودرو به نفع همه است


کد خبر : ۵۴۵۳۲چهارشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴:۳۲۱۲۳۳۶ بازدید

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به لزوم تعدیل منطقی قیمت خودرو گفت: در شرایط فعلی نمی‌توان از خودروسازان ...
افزایش قیمت خودرو به نفع همه استافزایش قیمت خودرو به نفع همه است

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به لزوم تعدیل منطقی قیمت خودرو گفت: در شرایط فعلی نمی‌توان از خودروسازان انتظار عدم تغییر قیمت را داشت.

شهرام آزادی با تاکید بر ضرورت افزایش قیمت خودرو گفت: تحولات اقتصادی صورت پذیرفته طی ماه‌های گذشته در کشور نقش بسزایی در افزایش قیمت انواع کالا، خدمات و رشد تورم در بازار داشته است و بی شک در بازاری که شاهد افزایش ۱۰ تا ۵۰ درصدی قیمت کلیه محصولات هستیم نمی‌توانیم از خودروسازان انتظار عدم اعمال تغییرات قیمتی داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت ارز، مواد اولیه و سایر هزینه‌های تحمیلی به خودروسازان، نباید آنها را مجبور به ثابت نگاه داشتن قیمت‌های خود کرده و در مقابل باید خودرو با قیمتی متعادل با شرایط بازار به مصرف‌کنندگان عرضه شود.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر الدین طوسی تولید خودرو با کیفیت و استاندارد را حاصل افزایش کارشناسی شده قیمت‌ها دانست و گفت: افزایش قیمت مواد اولیه، قطعات وارداتی و ممانعت از رشد قیمت خودرو موجب می‌شود که ضرر و زیان خودروسازان به قطعه‌سازان تحمیل شده و آنها برای جبران اقدام به کاهش کیفیت مواد اولیه کنند و با ساده‌سازی و حذف برخی آپشن‌ها سطح استاندارد را تنزل داده و مشتریان متضرر شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها