کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بنز و سختی‌های ستاره بودنش


کد خبر : ۵۴۲۸۹شنبه، ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷:۵۸۹۳۴ بازدید

بنز صرفا یک برند نیست، مجموعه‌ای از استانداردهای حیاتی در صنعت خودروسازی است که با گذشت 130 سال محصولات این برند را همچون ...
بنز و سختی‌های ستاره بودنشبنز و سختی‌های ستاره بودنش

هفت صبح| بنز صرفا یک برند نیست، مجموعه‌ای از استانداردهای حیاتی در صنعت خودروسازی است که با گذشت 130 سال محصولات این برند را همچون روز اول، جوان و جسور و زیبا نگه داشته است.

اینجا در این تصویر می‌توان به فاصله نیم قرن با چارچوب طراحی و تولید خودرو در مرسدس بنز آشنا شد آنهم در حالی که هیچگاه سطح ستاره آلمانی صنعت خودرو پایین نیامده است. یک سمت مرسدس بنز روباز تایپ ۳۲۰ با رنگ سبز و مشکی یکی از بهترین اتومبیل‌های تاریخ است که با کد W142 در فاصله سال‌های ۱۹۳۷ تا ۱۹۴۲ تولید شده و یک جواهر به تمام معنا است.

از دیگر سو، ما در نقطه طلایی عکس شاهد حضور یکی از نقاط بی‌مرگ صنعت اتومبیلسازی هستیم که با بالهایی بسته، همه آنچه از یک بنز انتظار داریم را به ما ارائه می‌کند. سری ۳۰۰ اس‌ال گالوینگ که در برخی محافل از آن به عنوان پرنده تیزپرواز آلمانی یاد می‌شود، با توجه به تعداد اندکی که از آن در نمونه روباز تولید شده جزو گرانترین خودرهای کلاسیک در کشور بوده و برخی بهای آن را تا یک میلیارد تومان برآورد می‌کنند. صرفنظر از ارزش‌های طراحی و مفهومی، کیفیت تولید این خودروها به حدی بوده که به ترتیب پس از حدود ۸۰ و ۶۰ سال همچنان باطراوت و جذاب بوده و مثل ساعت سوئیسی کار می‌کنند!



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها