کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت قطعی فروش آپارتمان‌های تا 300 میلیون تومان در تهران


کد خبر : ۵۴۱۲۴چهارشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴:۵۷۱۱۶۰۴ بازدید

خرید آپارتمان ارزان‌قیمت در بازار مسکن به یکی از دغدغه‌های جدی خانه اولی‌ها و کسانی که قصد تبدیل نقدینگی اندک خود به ملک برای در امان ...

خرید آپارتمان ارزان‌قیمت در بازار مسکن به یکی از دغدغه‌های جدی خانه اولی‌ها و کسانی که قصد تبدیل نقدینگی اندک خود به ملک برای در امان ماندن از اثر تورم دارند، تبدیل شده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دنیای‌اقتصاد، عده زیادی از کسانی که در نوبت دریافت تسهیلات بانکی ویژه خانه اولی‌ها و بافت فرسوده از محل صندوق پس‌انداز مسکن یکم بوده‌اند، در هفته‌های اخیر با تکمیل شدن امتیاز وام خود وارد بازار مسکن شده‌اند؛ بازاری که به لحاظ قیمت هیچ شباهتی به وضعیت یک سال قبل و زمان شروع سپرده‌گذاری متقاضیان وام ندارد. آنها ناگزیر هستند بعضا خانه‌هایی را به قیمت بیش از 1.5 برابر قیمت‌های متعارف سال گذشته خریداری کنند تا بتوانند در فرصت یک‌ساله از زمان تکمیل امتیاز و برداشت کل موجودی از حساب قرض‌الحسنه صندوق یکم خود، نسبت به خرید ملک اقدام کنند. طبیعی است خرید نکردن به دلیل ناکافی بودن بودجه برای تملک خانه‌ای در یک منطقه متوسط شهر، بزرگ‌ترین اشتباه وام‌دارها در شرایط فعلی است.

این گروه می‌توانند با خرید آپارتمان در مناطق ارزان‌تر تهران که البته مانند هر محله دیگری همواره متقاضیان خاص خود را دارد و از بابت نقدشوندگی ملک، جای نگرانی چندانی وجود ندارد، دست‌کم نقدینگی خود را به ملک تبدیل کنند و از کاهش احتمالی ارزش دارایی نقدی خود نجات پیدا کنند. محله‌هایی همچون دخانیات، بریانک، ابوذر، قیام، غیاثی، تاکسیرانی، شمشیری، قلعه مرغی، زهتابی، زمزم، اتابک، نظام‌آباد و گرگان از جمله نقاطی هستند که می‌توان در آنها آپارتمان ارزان‌قیمت با سن بنای پایین را جست‌وجو کرد.

msmydlzlf2pz7wwii6cl.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها