کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تورهای لوکسی که در پاییز ارزان‌تر به آن سفر می‌کنید


کد خبر : ۵۴۱۱۱چهارشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱:۵۱۲۲۱۰ بازدید

سفر پاییزی، علاوه بر اینکه تماشای زیبایی‌های طبیعت است، اقامت با بهترین قیمت‌ها و ارزان‌ترین هزینه در بهترین و زیباترین کشورهای دنیاست. فرصت را از دست ندهید و برای تجربه‌ی شگفت‌انگیز تعطیلات پاییزی ...

سفر پاییزی، علاوه بر اینکه تماشای زیبایی‌های طبیعت است، اقامت با بهترین قیمت‌ها و ارزان‌ترین هزینه در بهترین و زیباترین کشورهای دنیاست. فرصت را از دست ندهید و برای تجربه‌ی شگفت‌انگیز تعطیلات پاییزی برنامه‌ریزی کنید.

 

اقامت ساحلی در لوکس‌ترین هتل‌ها با تور آنتالیا

بیشتر گردشگرانی که با تور آنتالیا سفر می‌کنند، می‌دانند که اینجا بهشت بازی‌های آبی شنا، موج‌سواری، قایق‌سواری و همچنین کوه‌پیمایی است. اماعلاوه بر همه‌ی این تفریح‌ها جذابیت اقامتگاه‌ها و هتل‌های لوکس این شهر هم زبانزد توریست‌هاست. تجربه‌ی اسپا، حمام ترکی سنتی با بهترین امکانات و تجهیزات سرگرمی، تعطیلی متفاوتی برای شما می‌سازند.

هتل Delphin Diva Premiere که در ۱۵ کیلومتری شهر، اقامتگاهی لوکس است که بهترین امکانات را در خود جمع کرده است. شما می‌توانید در ساحل خصوصی هتل تفریح‌های ویژه کنید؛ در استخر آب گرم شنا و از سرسره‌های آبی در آب سقوط کنید. اگر اهل ورزش‌های پرتحرک‌تر و هیجانی هستید، می‌توانید به زمین تنیس، باشگاه بولینگ، و یا پیست دوچرخه سواری بروید.

در اینجا در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید بهترین غذاهای بین‌المللی و نوشیدنی‌های خنک را سفارش دهید در بالکن زیبایتان روبه دریا استراحت جذابی کنید.

اقامت ساحلی در لوکس‌ترین هتل‌ها با تور آنتالیا

 

اگر زمانی مایل بودید که از هتل خارج شوید و گشتی در شهر بزنید، به غیر از خرید در مشهورترین مال‌های آنتالیا و یا بازار سنتی آنتالیا، خوردنی‌های خوشمزه‌ی شهر را هم امتحان کنید. یکی از شناخته شده‌ترین این رستوران‌ها Antalya Balık Evi  است. در اینجا خوشمزه‌ترین وبهترین غذاهای دریایی عمرتان را مزه کنید. بر روی میزهای کوچک و زیبای این رستوران بنشینید و با منظره دریای مدیترانه، یکی از ماهی‌های خوشمزه‌ی منو را انتخاب و همراه با ساردین و یا میگوی سرخ کرده نوش جان کنید.

برای سفر آنتالیا کافی است با گذرنامه‌ی معتبر به برنامه‌های وب سیات مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و تعطیلات را در ساحل زیبای آنتالیا باشید.

 

تجربه‌های گرانقیمت  عاشقانه و رمانتیک با توربالی

سفر با تور بالی می‌تواند انتخاب لوکس و لاکچری برایتان باشد که تجربه‌ی آن را در جایی دیگر تکرار نکنید. این جزیره‌ی عاشقانه آنقدر زیبا و دلنشین است که می‌تواند بهترین نقطه از جهان برای ثبت خاطرات رمانتیک شما باشد.

معمولا بالی را به عنوان ماه عسل به زوج‌های عاشق معرفی می کنند تا واقعا سفری رمانتیک داشته باشند. برنامه‌های و یا امکاناتی که برای لحظه‌‌های عاشقانه‌ی شما در نظر گرفته میشود بی نظیر و بی مثال است. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما با یکی از آنها همراه باشید.

 

تجربه‌های گرانقیمت  عاشقانه و رمانتیک با توربالی

 

از لحظه‌ای که وارد بالی می‌شوید، به غیر از اینکه در سرسبزی و گل‌های رنگارنگ منطقه در کنار معابد باستانی از عطر گل‌ها مست می‌شوید و چشمتان هم از دیدن این همه زیبایی سیر نمی‌شود.

یکی از جذابیت‌های این جزیره کرم‌های شب‌تاب بالی دلربایی است که بهترین تصویر خاطره‌انگیز شما می‌شوند! اوباد یکی از مناطق مشهور در جزیره است که همراه همسرتان به آنجا دعوت می‌شوید تا کرم‌های شب‌تاب را از نزدیک ببینید. تور کرم‌های شب‌تاب را رزرو کنید و همچون یک فیلم ماورالطبیعی در زیبایی نورهای رقصان در زمین و هوا غرق شوید.

برای رویا سازی فرصت‌های مختلفی است، اقامتگاه‌ها و هتل‌های لوکس و لاکچری بالی این جزیره را هم از دست ندهید.

با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر برای دریافت ویزای بالی اقدام کنید و تعطیلات آینده را در این تعطیلات خوش بگذرانید.

 

اقامت در کشتی کروز لوکس با تور ویتنام

ویتنام که خیلی برای گردشگران نام آشنا نیست هم به تازگی یکی از مقاصد لوکس و لاکچری سفر است که بسیاری از اروپایی‌ها را جذب خود کرده است. اینجا کشوری است که تازه درهای خود را به روی گردشگران باز کرده است و حالا با طبیعت چشم‌گیر، امکانات فوق‌العاده لوکس و خدمات رفاهی عالی سالانه تورهای زیادی را از اروپا و آمریکا به خود می‌بیند.

شما هم می‌توانید با هماهنگی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر برای دریافت ویزای ویتنام اقدام کنید و سپس به رویاپردازی در شهرها و شگفتی‌های طبیعی آن بپردازید.

اقامت در کشتی کروز لوکس با تور ویتنام

 

هوشی مین یکی از شهرهای اصلی و بزرگ ویتنام است که در تحولات سیاسی و اقتصادی همیشه پایدار مانده و هم اکنون یکی از بخش های تاثیرگذار در اقتصاد کشور است. وقتی به این شهر سفر می‌کنید بهتر است به بازار بن تان سر بزنید و از نزدیک تاریخ تحولات اقتصادی را ببینید و علاوه بر معماری های جذاب آن خریدهای ارزان و با کیفیتی انجام دهید.

اما شما می توایند با انتخاب این تور تجربه‌های نداشته‌تان را انجام دهید. یک شب را در کشتی کروز، زیباترین و لوکس ترین کشتی توریستی بمانید واز خدمات استثنایی و منظره ی دلپذیر آن سرشار شوید.

می توانید صبح تان را بر روی عرشه‌ی زیبای این کشتی با طلوع آفتاب درخشان بر روی آبی نیلگون دریا شروع کنید و هم‌زمان صبحانه ی سنتی ویتنامی و یا بین‌المللی را میل کنید.

از امکانات این کشتی، سرگرمی‌های آبی و ورزش‌های هیجان‌انگیز است که اقامت کوتاه شما، شاید فرصت اندکی برای استفاده از آن باشد.

شک نکنید که این سفر انتخاب خوبی است و شما در فصل پاییز با مناسب‌ترین قیمت تور ویتنام را می‌خرید و خاطرات لوکسی را برای خودتان ثبت کرده‌اید.

منبع : ویرلن



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها